הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נייקי הודיעה על העלאת משכורות בעבור אלפי מעובדיה
חברת הענק הודיעה כי תשדרג את גובה השכר של כ-7,000 מעובדיה בצעד שנעשה בכדי להציע "משכורות תחרותיות", לדבריה. אחרי תקופה ממושכת של חדשות שליליות, מדובר בבשורות החיוביות הראשונות בעבור החברה מזה זמן רב. "נייקי לא פחדה משינויים, וזה ראוי להערצה", אמרה מרצה למשפטים באורגון

ענקית הביגוד והנעלה נייקי הודיעה היום (ב') כי תשדרג את משכורתם של כ-7,000 מעובדיה, כעשירית מסך העובדים בחברה. על פי סנדרה ג'ון, דוברת נייקי, החברה "רוצה לתמוך בתרבות עבודה בה העובדים מרגישים שייכים ובעלי כוח". עוד הסבירה כי מדובר בדרך של החברה להבטיח כי הם מציעים "משכורות תחרותיות", לדבריה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות "נייקי" (צילום: Shutterstock)


מדובר בבשורות חיוביות בעבור החברה, שכן בתקופה האחרונה היא חווה קשיים תדמיתיים. רק בחודש אפריל האחרון נאלצו מספר בכירים בחברה להתפטר בעקבות תלונות על הטרדה מינית והפלייה, כך על פי הפרסומים בעיתון "ניו יורק טיימס". אליזבת' טיפט, מרצה במכללה למשפטים במדינת אורגון, טוענת שמדובר בהחלטה טובה בעבור החברה. "לעיתים חברות מפחדות משינויים. נייקי לא פחדה, וזה ראוי להערצה", היא אמרה.

החברה אף שינתה את הצורה שבה היא נותנת מענקים לעובדים. בעבר, גובה הבונוס חולק בהתחשב בהישגים של החברה, של הסניף (המקומי) ושל אנשים פרטיים. כעת הוחלט לחלק בונוסים בהתאם לביצועי החברה, ללא כל קשר לביצועים האישיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE