הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ישראל תומכת בצעדים של וושינגטון מול איראן: "אחרי שנים של פינוק, בא טראמפ ואומר 'די, מספיק!'"
שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, אמר כי אירופה תאלץ לבחור בין הכלכלה האמריקנית לזו האיראנית. לטענתו, צעדי הבית הלבן הכניסו את איראן ללחץ

בסוף השבוע האחרון הסלימו הנשיא דונלד טראמפ ונשיא איראן חסן רוחאני את מלחמת ההתבטאויות הקשות שלהם זה כלפי השני. גם שר החוץ מייק פומפאו האשים לאחרונה את טהרן בשחיתות, בהפרות בוטות של זכויות אדם ואף קרא לעם האיראני להפגין נגד ממשלתו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שגריר ישראל באו"ם, דני דנון


כעת, גם שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, מתייצב לצד וושינגטון מול טהרן. "אני חושב שהיום הם לחוצים באיראן", אמר דנון לרשת פוקס ניוז, "בפעם הראשונה מזה שנים שהם זוכים ליחס מפנק מהעולם, בא הנשיא טראמפ ואמר זהו זה. מספיק".

"בתוך מספר שבועות, ארצות הברית תטיל מחדש את העיצומים, אז בטהרן לחוצים בגלל זה", הוסיף, "האירופים יצטרכו להחליט אם לעבוד עם הכלכלה האמריקנית או עם הכלכלה האיראנית, ואני מאמין שהם יבחרו את הכלכלה האמריקנית".

השגריר הישראלי אמר כי העם האיראני רואה כיצד ממשלתו משקיעה בטרור ברחבי העולם, כספים שיכולים היו להגיע למען העם האיראני.

"אין לנו דבר נגד העם האיראני, הם אנשים טובים", אמר דנון, "אנחנו רוצים לעזור להם, אנחנו רוצים לשתף איתם פעולה, אך הם מוחזקים בני ערובה בידי המשטר, שמנצל את הכלכלה שלהם ומשקיע בחמאס, בחיזבאללה ובארגוני טרור בכל העולם. אפילו בדרום אמריקה אפשר למצוא את טביעות האצבעות של הכסף האיראני".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE