הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: צעיר דקר את הוריו בשכונת שרמן אוקס
בסמוך לשעה 1:00 בלילה התקבלו דיווחים על אירוע אלים בשד' בורנט בשכונה, וכוחות ההצלה גילו שני גברים בשנות ה-50 לחייהם הסובלים מפציעות קשות. הם הועברו לבית החולים, שם הרופאים נאבקים על חייהם. החשוד, צעיר בן 22, הוא בנו של אחד הפצועים ואילו הפצוע השני הוא אביו החורג

צעיר בשנות ה-20 לחייו דקר את אביו ואת בן זוגו של אביו בשכונת שרמן אוקס, כך על פי המשטרה בעיר. תחילת האירוע בסמוך לשעה 12:55 בלילה שבין שני לשלישי, אז אישה חייגה אל מוקד החירום 911 וסיפרה כי אירוע דקירה התרחש בבניין, הממוקם בשד' בורנט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



אל האזור הופקצו כוחות משטרה והצלה כאחד, ובזירת האירוע נמצאו שני גברים הסובלים מפצעי דקירות. השניים הועברו לבית החולים במצב אנוש, שם נלחמים על חייהם. דובר המשטרה מסר כי התוקף הינו צעיר בן 25. הוא נפצע באורח קל בעת האירוע, והוא הועבר לחזקת המשטרה לאחר שקיבל טיפול בזירה. הקורבנות הם שני גברים בשנות ה-50 לחייהם, והמשטרה סבורה כי אחד מהם הוא אביו של החשוד, ואילו השני הוא בן-זוגו והאב החורג של התוקף.

כעת חקירת המשטרה מתמקדת בנסיבות שהובילו לאירוע, והחוקרים חושדים כי בין השלושה התפתח ויכוח שגלש לאלימות. בזירת האירוע נמצא כלי הרצח, סכין בעל להב באורך 4 אינץ'.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE