הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתוני מחירי הדלק שהתפרסמו השבוע מצביעים על מגמות מעורבות
מצד אחד, אפשר להתעודד מכך שהממוצע הלאומי הוא הנמוך ביותר מאז חודש מאי אך מנגד מחיר של 1.99 דולר לליטר שנרשם בשלהי השנה שעברה בדרום קרוליינה נראה דמיוני למדי כיום. וגם, באילו מדינות הכי זול והכי יקר לתדלק?

מחירי הדלק ברחבי ארה"ב מאוד לא יציבים בלשון המעטה במהלך חודש יולי, כך לפי ארגון ה-AAA. החדשות הטובות הן שנרשמו יותר ירידות מאשר עליות ונכון להיום, חציו השני של חודש יולי הביא איתו את הממוצע הלאומי הנמוך ביותר שנרשם מאז חודש מאי. הנתון עומד על 2.84 דולר כאשר בחצי הראשון של יולי המחיר עלה מ-2.85 ל-2.89 דולר לליטר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא עסק זול (צילום: צ'רון.קום)


רק במדינה אחת, הוואי, נרשמה במהלך השבוע האחרון עלייה במחירי הדלק לעומת שאר המדינות בהן נרשמו ירידות של עד 13 סנט.

החדשות הרעות הן שלפני שנה הממוצע היה 57 סנט פחות ממה שהוא כעת וספק אם גם הירידה הקטנה של השבועות האחרונים מהווה בשורה משמעותית בעניין. רק לשם השוואה, אשתקד המחיר הזול ביותר שהיה ניתן למצוא בארה"ב עמד על פחות מ-2 דולר, 1.99 לליטר בדרום קרוליינה.


מחירי הדלק בשנים האחרונות. מישהו מוכן להמר על שינוי במגמה? (אתר AAA)


אז היכן בכל זאת הכי זול לתדלק? אם אתם גרים למשל באזור טקסס, לואיזיאנה, אלבמה, מיסיסיפי או דרום קרוליינה תשלמו משהו בין 2.54 ל-2.61 דולר לליטר. לעומת זאת, אם אתם מגיעים להוואי עם רכב או חושבים לשכור שם, כדאי שתדעו שאתם עומדים להיפרד מלא פחות מ-3.78 דולר לליטר. גם קליפורניה, וושינגטון ואלסקה, למקרה שתעדיפו רכב על פני מזחלת שלג, הם מהאזורים הממוקמים בחוף המערבי בהם מחיר הדלק בארה"ב גבוה יותר.

החוף המזרחי הרבה יותר ידידותי לנהגים ומחירי הדלק במדינות השונות נעים בין 2.55 ל-2.77 דולר לליטר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE