הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקץ לפקקים: המכונית המעופפת הראשונה מוכנה להמראה
לאחר 10 שנים של עבודה, מכונית הספורט המעופפת הראשונה בעולם תוצג באופן רשמי השבוע במהלך המופע האווירי "איירוונצ'ור" באושקוש, וויסקונסין. המחיר? "רק" 140 אלף דולר

'סוויץ' בלייד' (Switchblade), זהו שמה של הספורט המעופפת הראשונה בעולם שצפויה להיות מוצגת באופן רשמי ולהפוך את מה שרבים מאיתנו חולמים עליו למציאות. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך תיראה ה'סוויץ' בלייד' באוויר (צילום: סמסון מוטורס)


ההמצאה עליה עבדו במהלך 10 השנים האחרונות מוכנה סוף סוף להיחשף לעולם ולהראות את הפוטנציאל העצום שגלום בה. 

אז האם ה'סוויץ' בלייד' הוא רכב או מטוס? לפי החוק הפדרלי הוא מוגדר בכלל כאופנוע, אך היכולות של הכלי בעל שלוש הגלגלים בהחלט מזכירות משהו המשלב רכב ומטוס. מעל 190 מיילים לשעה זו המהירות המקסימלית באוויר, עם מהירות שיוט ממוצעת של 160 מיילים לשעה כאשר בכביש הוא יכול להגיע ל-100 מיילים לשעה.


וכך היא נראית על הכביש (צילום: סמסון מוטורס)


היכולות של המכונית המעופפת באוויר ייבחנו במהלך החודשים הקרובים ולמרות שעדיין אין תאריך סופי ליציאתה לשוק, הקונים הפוטנציאלים יכולים להצטרף לרשימת המתנה ולהבטיח לעצמם את ההמצאה החדשנית שהמלאי שלה כמובן מוגבל למדי. ברגע שהרכב יערוך את הטיסה הראשונה שלו, כל המבקשים לרכוש אותו יצטרכו להיפרד מאלפיים דולר כדי להצטרף לרשימת ההמתנה.

המחיר של ה'סוויץ' בלייד' צפוי לנוע סביב ה-140 אלף דולר, כך לפי מייסד חברת סמסון סקיי האחראית על ההמצאה, סם ביוספילד שהוסיף: "הרכב הזה יעזור לאנשים לשפר את איכות חייהם, להגיע רחוק יותר, מהר יותר ולהספיק יותר דברים".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE