הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עקיצה חוזרת: שוב נגנבו מוצרים בשווי עשרות אלפי דולרים מחנות אפל בקליפורניה
מוקדם יותר החודש נגנבו מוצרי אפל מחנות בפרסנו, ושלשום אירעה גניבה דומה בקניון בקוסטה מסה; מצלמת האבטחה שהוצבה במקום תיעדה את האירוע הקצר בו נגנבו טלפונים וטאבלטים בשווי כולל של 29 אלף דולר. בשלב זה, אין ראיות המקשרות בין שני האירועים, אך המשטרה בעיר פתחה במצוד אחר החשודים, שתוארו כצעירים בשנות ה-20 לחייהם

בפעם השנייה בתוך כשבועיים, קבוצת של גנבים הצליחה לגנוב מוצרים בשווי עשרות אלפי דולרים מחנות של אפל בקליפורניה, והפעם בעיר קוסטה מסה, הממוקמת במחוז אורנג'. האירוע האחרון התרחש בחנות של החברה במרכז הקניות South Coast Plaza בסמוך לשעה 9:00 בלילה ביום שני האחרון, כך על פי משטרת קוסטה מסה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



חמישה חשודים שייכים לקבוצת הגנבים, והמשטרה סבורה שמדובר בצעירים בשנות ה-20 לחייהם. רובם לבשו בגדים שחורים, ובסרטון האבטחה ניתן לראות אותם נכנסים אל החנות. בתוך שניות נצפים עוברי האורח בורחים מהמקום כשהם מבינים מה מתרחש, ואחד מהם אף הפיל את אחד החשודים אל הקרקע ובעט בו. בהמשך התברר כי מדובר בשוטר שלא היה בתפקיד שניסה למנוע את האירוע, בו נגנבו טלפונים וטאבלטים בשווי כולל של 29 אלף דולר.




כזכור, לפני שבועיים אירעה גניבה דומה בחנות של אפל בעיר פרסנו, אז הצליחו הגנבים לברוח עם מוצרים בשווי 27 אלף דולר. חרף שיטת הפעולה הדומה, המשטרה לא יכולה לומר בשלב זה אם מדובר בקבוצת גנבים שפועלת באופן סדרתי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE