הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המסחר בוול סטריט: ירידות קלות במניות, דריכות לקראת פגישת הנשיא
חברות כמו בואינג ו-GM מסרו את הדו"חות של הרבעון הקודם, והבורסה בניו יורק מגיבה באופן מתון. בהמשך היום צפויה פייסבוק לפרסם את הדו"ח שלה; כל העיניים נשואות לעבר הבית הלבן, שם הנשיא טראמפ ייפגש עם נציגי האיחוד האירופי בכדי לדון בנושא המכסים

המסחר בבורסה בניו יורק נפתח הבוקר (ד') בסימן הפגישה המתוכננת בין הנשיא טראמפ לנציגים מאיחוד האירופי בנושא המכסים. לא נרשמה מגמה ספציפית כאשר חלק מן המניות רשמו ירידות וחלק עליות, אך כלכלנים חוששים מפני אמירות מרחיקות לכת שעשויות להשפיע על השוק בשעות הצהריים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


מעבר לפגישת הנשיא, היום הינו יום חשוב בעבור דו"חות ההכנסה של תאגידי הענק. עד כה, חברות כגון בואינג, ג'נרל מוטורוס, קוקה קולה ו-UPS פרסמו את הנתונים, ופייסבוק צפויה לעשות זאת לאחר תום הסחר בוול סטריט אחה"צ. 

מנייתה של בואינג רשמה ירידה ניכרת, וזאת למרות שהחברה עקפה את יעדי הרבעון הקודם. מומחים מסבירים כי בואינג הזהירה שישנה עלייה במחירי חומרי הגלם, דבר שיקוזז מהשורה התחתונה שלה.

גם ג'נרל מוטורס גם רשמה ירידה בערך המנייה בעקבות עדכון תחזית הרווח לשנת 2018, חרף העובדה כי עקפה את תחזיות המכירות.

כאמור, עם תום הסחר היום, פייסבוק תפרסם את הדו"ח הרבעוני שלה. כלכלנים מסבירים כי כבר מחר (חמישי) בבוקר ירגישו את ההשפעה של פרסום הדו"ח, בהתאם לתוצאה בו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE