הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטודנטית בת 20 מאייווה נעדרת, ה-FBI הצטרף לחיפושים
מולי טיבטס, סטודנטית מאוניברסיטת אייווה נעדרת מזה שבוע ללא קצה חוט ממשי העשוי להוביל למקום הימצאה. הרשויות המקומיות חושדות כי "קרה לה משהו נגד רצונה", ה-FBI נכנס לחקירה בניסיון לפתור את התעלומה

סיפור היעלמותה של מולי טיבטס, סטודנטית בת 20 מאוניברסיטת אייווה יצא מגבולות המדינה והגיע עד ל-FBI שהצטרף למסע החיפושים. טיבטס נעדרת מזה כשבוע כאשר נראתה לאחרונה ע"י שכן בזמן שיצאה לריצה ביום רביעי בלילה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מולי טיבטס, הסטודנטית הנעדרת (צילום: AP)


בן זוגה של טיבטס, דלתון ג'ק דיווח כי קיבל ממנה באותו הלילה תמונה בסנאפצ'ט וזו הייתה הפעם האחרונה שנוצר קשר ביניהם. למחרת בבוקר טיבטס לא ענתה להודעות של בן זוגה וגם לא הופיעה לעבודה, דבר שהדליק נורה אדומה ושם את החותמת עליה כנעדרת. מאז עבר כשבוע בו מספר גדול של מתנדבים סייעו בחיפושים אחר הסטודנטית הצעירה עד אשר חוקרי המדינה וה-FBI נכנסו לתמונה ולקחו את החיפושים לידיים שלהם. 

הערכת הרשויות המקומיות טוענת כי "זה נראה שמשהו קרה לה נגד רצונה", אך עדיין אין הוכחות המבהירות מה קרה לטיבטס ומה מצבה כרגע. מיץ' מורטוודט, דובר מחלק חקירות הפשיעה של מחוז אייווה הוציא הודעה לציבור בה הוא מבהיר כי למרות שהחקירה עברה לידי ה-FBI העזרה שלהם עדיין נחוצה והם מוזמנים למסור כל מידע שיכול להיות רלוונטי.


חוקרי FBI. ארכיון (צילום: גטי אימג'ס)


החיפושים מתמקדים בעיירה הקטנה של ברוקלין באייווה, עיירה עם אוכלוסייה של כ-1,400 תושבים בלבד ובאזורים הסמוכים לה. ה-FBI בודק גם את המכשיר הסלולרי של טיבטס והיסטוריית הגלישה ברשת כדי לנסות ולקבל רמזים.

משפחתה של טיבטס חשה מתוסכלת מכך שעדיין אין התקדמות משמעותית בחקירה: "אנחנו שוברים את הראש במחשבה על מה לומר לחוקרים שעשוי לעזור להם. זה מתסכל מאוד כשאתה רוצה לתקן משהו שאתה לא יכול לתקן", אמרה דודתה של הצעירה, קים קלדרווד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE