הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שריפה ענקית משתוללת סמוך לאיידוויילד, אלפי תושבים פונו מבתיהם
למרות העובדה שבדרום קליפורניה סובלים מגל חום שובר שיאים בימים האחרונים, נבדקת אפשרות של ניסיון הצתה שגרם לשריפה המשתוללת מאז שעות אחה"צ בהרי סן ג'קינטו. תושבים מהעיירה איידוויילד ועיירות נוספות מפונים מבתיהם

שריפת ענק המשתוללת בהרי סן ג'קינטו גרמה לפינוי תושבים מהעיירה איידוויילד (Idyllwild) לסגירת כבישים סמוכים. השריפה החלה בשעות הצהריים סמוך לכביש 74 בין המט למאונטן סנטר וכבר לאחר 40 דקות עלו באש 200 אקר כאשר האש המשיכה להתפשט לאחר מכן ועד שעות אחה"צ הספיקה לכסות שטח של 1,200 אקר. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העשן המיתמר מהשריפה, על רקע כביש 74 (צילום: The Desert Sun)


ענני העשן הגיעו לגבהים עצומים ונראו למרחקים גדולים ושירותי החירום באזור הורו לתושבי העיירות איידוויילד, פיין קוב ופארן-ואלי לפנות את בתיהם באופן מיידי ולהתרחק ממוקד השריפה ככל שניתן. למען אותם תושבים נפתח בתיכון של העיירה באנינג מרכז פינוי בו יוכלו לשהות עד לכיבוי השריפה.

במקביל לכך נסגרו לתנועה הכביש המהיר 74 בין תחנת כיבוי האש של קרנסטון לאגם המט וכביש 243 בין פיין קוב למאונטן סנטר.


(צילום: The Desert Sun)

בדרום קליפורניה סובלים בימים האחרונים מגל חום שהגיע לשיאים חדשים וההנחה הטבעית הייתה שזה מה שגרם לשריפה אך דיווחים של התקשורת המקומית טוענים כי השריפה היא תוצאה של הצתה מכוונת וכי נעצר חשוד במעשה. 

עדי ראייה סיפרו לפקחי הכבישים בקליפורניה כי ראו אדם מצית מספר גדול של שריפות באזור, בזמן בו החלה השריפה באיידוויילד. לפי הדיווחים, הוא נהג ברכב הונדה לבן ונעצר ע"י המשטרה כחצי שעה לאחר תחילת השריפה.


אזור השריפה סמוך לאיידוויילד (The Sun)


כוחות כיבוי רבים פועלים במקום בניסיון להשתלט על האש המשתוללת כאשר אנשי היער הלאומי של סן ברננדינו עובדים בשיתוף פעולה מחלקת כיבוי האש של מחוז ריברסייד. מזג האוויר באזור לא מקל על הכבאים שנאלצים להתמודד עם טמפרטורות הנעות בין 90 ל-100 מעלות פרנהייט ורוחות של 5 עד 10 מייל לשעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE