הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגרלת ה"מגה מיליונס": זוכה יחיד מקליפורניה גרף את הפרס הראשון
כרטיס בודד ניחש נכון את כל המספרים בהגרלת הענק והוא צפוי לבחור בין קבלת הפרסם בתשלומים (522 מיליון דולר) או "להסתפק" בסכום קטן יותר במלואו (308 מיליון דולר); בעל חנות האלכוהול שממנו נרכש הכרטיס הזוכה: "עדיין מנסה לעכל את כל מה שקורה". מדובר בסכום החמישי בגודלו בתולדות הגרלה זו

תושב קליפורניה התעורר היום (ד') לבוקר נפלא בעקבות הזכייה בהגרלת ה"מגה מיליונס" ובו פרס בגובה 522 מיליון דולר. מדובר בתשלום החמישי בגובהו בהיסטוריה של המשחק, וזאת לאחר 22 שבועות רצופים בהם איש לא גרף את הפרס המיוחל. הכרטיס הזוכה נמכר בחנות אלכוהול בעיר סן חוזה, ובעל העסק בן ה-65 בקושי מאמין שהזוכה נכנס לחנותו: "אני עדיין מנסה לעכל את כל מה שקורה", הוא אמר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מגה מיליונס", הגרלה שהטריפה את ארה"ב (צילום: AP)


הזוכה טרם אותר, אך סביר כי בימים הקרובים הוא יופיע במשרדי הלוטו בעיר. תינתן לו האפשרות לבחור בין הסכום המלא בתשלומים או לקבל סכום אחיד כבר עתה, בגובה 308 מיליון דולר. הזכייה הגדולה ביותר ב"מגה מיליונס" הייתה לפני שש שנים, אז שלוש כרטיסים חילקו פרס בשווי 656 מיליון דולר. לפני שנתיים נערכה הגרלת ה"פאוורבול" שזכתה גם כן לשלושה מנצחים מאושרים, שחילקו יחדיו 1.586 מיליארד דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE