הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלתעות: בת 11 העלתה בחכתה דג מסוכן במיוחד
משפחת סמית' מאוקלהומה ביקשה לערוך בסוף השבוע פעילות פנאי משותפת, ובחרה באגם פורט קוב במדינה, שם מצאו דג מסוג פאקו שיכול להגיע למשקל של עד 50 פאונד ומשתייך למשפחת הפיראניה; "זה היה קצת מוזר, השיניים נראו אנושיות", אמרה הילדה המאושרת. בשל היותו זן פולשני, הוחלט להחרים ולהשמידו

ילדה בת 11 מאוקלהומה יצאה לדוג בסוף השבוע עם אחיה והסבים, אך היא לא ציפתה ללכוד דג נדיר ביותר בעל שיניים חדות. הרשויות במחוז אישרו כי מדובר בדג הפאקו הנדיר, השייך למשפחת הפיראניה ויכול להגיע למשקל של כ-50 פאונד. על פי קרוב משפחה, הדג שלכדה קנדי סמית' הצעירה שקל פאונד בודד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דג הפאקו הנדיר (צילום: מש' סמית')


סמית' אמרה שהיא התרגשה מעצם העובדה שהצליחה לתפוס דג כלשהו, אך הופתעה מאוד כאשר זה נשך את הסבתא שלה. "הייתי מבולבלת טיפה כי ידעתי שדגים עם שיניים הם לא נורמלים. זה היה קצת מוזר, הם נראו אנושיות", היא אמרה. מומחים מסבירים כי מדובר בזן שלא גדל באופן טבעי באגם פורט קוב, המקום בו המשפחה בחרה לדוג.


"שיניים אנושיות" (צילום: משפחת סמית')


ככל הנראה הדג נרכש כחיית מחמד בעבור משפחה, וכאשר גדל הם החליטו לשחררו. הבעיה היא שמדובר בזן פולשני שיכול להרוס את המערכת האקולוגית של האתר. לכן הרשויות החליטו להחרים את הדג ולהשמידו.


קנדי סמית' והדג שלכדה (צילום: מש' סמית')

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE