הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה משמחת לטסים במחלקה המוזלת של אמריקן איירליינס
לפני כשנה השיקה החברה את מחלקת Basic Economy, וכעת תתאפשר לנוסעים הללו לעלות עמם מזוודה קטנה, מעבר לתיק היד. צעד זה נועד כדי להתחרות עם חברת דלתא איירליינס, המציעה שירות זהה במחלקה דומה. המדיניות החדשה תיכנס לתוקף ב-5 בספטמבר

חברת התעופה אמריקן איירליינס הודיעה היום (חמישי) כי תשנה את מדיניות שמנעה מנוסעים מסוימים לעלות את המזוודות שלהם איתם למטוס. מדובר במדיניות בעבור הרוכשים של כרטיסי "בייסיק אקונימי" (Basic Economy), מחלקת התיירים המוזלת, שמטרתה להתחרות מול חברות הלואו-קוסט, אשר החלה לפני כשנה. ב-5 בספטמבר תיכנס המדיניות החדשה לתוקף בכל הטיסות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


כעת, נוסעים אשר רוכשים כרטיסים במחלקה זו נאלצים לשלם כ-25 דולר כדי לעלות עמם מזוודה קטנה ("טרולי"), אך העלייה עם תיק יד התאפשרה. גם חברות תעופה נוספות כמו דלתא ויונייטד השיקו מחלקה דומה המבטיחה כרטיס מוזל בעבור פחות שירותים. מומחים לתחום התעופה מסבירים כי המחלוקת הללו נועדו להתחרות מול חברות ה"אולטרה לואו קוסט", כמו ספיריט ואליג'נט.


אמריקן איירליינס (צילום: Shutterstock)


חברת התעופה סאות'ווסט מאפשרת לנוסעים לשלוח שתי מזוודות בחינם בכל טיסה, ודלתא איירליינס מאפשרת לכל הנוסעים לעלות מזוודת טרולי למטוס, גם לרוכשי מחלקת התיירים המוזלת. כעת תקווה אמריקן איירליינס להיות תחרותית יותר מול החברות הללו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE