הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חושף שחיתויות במשטרת קולומבוס סיפק הודעות אימייל המוכיחות: המעצר של סטורמי דניאלס נתפר מראש
בלשית בשם שיינה קקלי שלחה לעצמה סרטונים, תמונות וקטעי עיתונות העוסקים בשחקנית הפורנו והופעתה המתוכננת בבירת אוהיו יומיים לפני שהבדרנית למבוגרים הגיעה כלל לעיר. מיד לאחר המעצר שלחה למספר שוטרים הודעות החוגגות את ה"הישג". כעבור 12 שעות בוטלו האישומים לאחר שהתברר שהחוק שהיה עילת המעצר אינו חל על מבקרים במדינה

האתר פאייט אדבוקט, המתמקד בחדשות מאוהיו, השיג מחושף-שחיתויות במשטרת קולומבוס שבאוהיו ראיות לכך שמעצרה של סטורמי דניאלס לפני שבועיים במועדון חשפנות בעיר, בתואנה שהפרה את החוק בכך שנגעה באורחי המקום (כן, זו היתה עילת המעצר וכן, זה מה שחשפניות נוהגות לעשות) - היה מתוכנן יומיים לפני שכף רגלה דרכה בעיר, לא כל שכן במועדון החשפנות המדובר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תפרו לה תיק. סטפאני "סטורמי דניאלס" קליפורד (צילום: CNN)



משטרת קולומבוס עצרה את ה"בדרנית למבוגרים" - הטוענת כי קיימה מפגש מיני עם האזרח הפרטי-דאז דונלד טראמפ בשנת 2006 - ב-12 ביולי. לטענת השוטרים שביצעו את המעצר, דניאלס (ששמה האמיתי הוא סטפאני קליפורד) הפרה חוק של אוהיו בכך שנגעה באורחי מועדון החשפנות, שהיו בעצם שוטרי מחלק המוסר.

האישומים בוטלו כעבור 12 שעות בלבד אחרי שדניאלס שכרה את הפרקליט המקומי המצליח צ'ייס מאלורי. התובע העירוני זאק קליין אמר כי יסודות הפשע לא התקיימו במקרה הנדון, ולכן הם בוטלו. מפקד משטרת העיר, קימברלי ג'ייקובס התנצלה וטענה שמדובר ב"טעות".

תוך שעות ממעצרה של דניאלס קבע עורך דינה מייקל אבנאטי כי מדובר במעצר שווא פוליטי ונדר לחקור את הנושא. זמן לא רב לאחר מכן יצר חושף השחיתויות ממשטרת קולומבוס קשר עם אתר האדבוקט וסיפק לאתר הודעות אימייל רבות בין מספר קצינים בכירים במשטרת קולומבוס ובמחלק המוסר שלה.


אבנאטי אמר, אבנאטי צדק. עורך דינה של סטורמי דניאלס רושם עוד וי (צילום: ABC)



באימיילים מצורפים קטעי עיתונות הדנים בהופעתה הקרבה של דניאלס בעיר, תמונות של דניאלס עם הנשיא טראמפ, סרטוני וידאו של ריקודיה האירוטיים, וגם מפה למועדון בו היתה צפויה להופיע - וכולם נשלחו ימים שלמים לפני שאוטובוס התיור שלה הגיע לעיר.

רוב ההודעות שסיפק חושף השחיתויות מגיעים מחשבון האימייל של הבלשית שיינה קקלי. קקלי היה אחד ממובילי המעצר ב"מבצע העוקץ" במועדון החשפנות. לדברי חושף השחיתויות, ברור שקקלי והשוטרים האחרים היו שם בגלל סטורמי ורק בגללה.

המשטרה טענה כי דניאלס נלכדה בחקירה בנוגע לסחר בבני אדם וזנות בלילה שבו עצרו אותה, אולם הודעות האימייל מעלות שאלות כבדות באשר לאפשרות שקקלי והשוטרים האחרים שמו להם למטרה מראש להטריד את דניאלס. "הודעות האימייל מראות בבירורת שהמשטרה שיקרה בנוגע למשימת זנות וסחר בבני אדם", אמר חושף השחיתויות.


הבלשית שיינה קקלי, בתפקידה הקודם כ"אשת קשר לקהילה", ביום כיף עם ילדים מקומיים (צילום: פייסבוק)



הודעת האימייל הראשונה באוסף היא מה-10 בחודש, אז שלחה קקלי לעצמה וידאו של דניאלס בהופעה במערב הוליווד. זמן קצר לאחר מכן היא שלחה לעצמה סרטון של תחנת NBC המקומית בה קודמה הופעתה של שחקנית הפורנו הנודעת בעיר.

לאחר מכן שלחה קקלי לעצמה סדרה של הודעות עם תמונות של דניאלס עם טראמפ, דניאלס בבגדים תחתונים, ומפה למועדון שבה היתה אמורה להופיע. לאחר מעצרה של דניאלס באותו ליל רביעי, המשיכה הבלשית לשלוח לעצמה הודעות בהן היא חוגגת את המעצר: "השגתי את היסודות. עצרנו את סטורמי. היא בכלא" (יסודות הם "הסיבה הסבירה" ששוטרים צריכים כדי לעצור אדם), ועוד הודעה לשוטר אחר בה היא מתרברבת במעצר ואומרת "בבקשה! תודה לי אחר-כך".

משטרת קולומבוס ומשרד התובע העירוני לא הגיבו לתוכן הודעות האימייל. מייקל אבנאטי אמר בתגובה כי "תוכן הודעות האימייל הללו מטריד מאד. אנחנו נרד לשורש העניין כך או אחרת".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE