הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזל טוב: מישל וויליאמס התחתנה בסתר עם פיל אלברום
וויליאמס הפתיעה אתמול (ה') כאשר חשפה את דבר נישואיה למוזיקאי הוותיק. השניים התחתנו בהרי ניו יורק בטקס סודי ומצומצם עם משפחה וחברים, כולל הבת המשותפת של השחקנית והית' לדג'ר המנוח, מתילדה

הפתעה: מישל וויליאמס נשואה. השחקנית חשפה אתמול (ה') כי נכנסה בברית הנישואין עם המוזיקאי פיל אלברום בטקס "מאד קדוש ומאד מיוחד".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וויליאמס ואלברום. "אני סוף סוף נמצאת עם מישהו שגורם לי להרגיש חופשייה"

"זה ברור שאני לא מרבה לדבר על הזוגיות שלי בדרך כלל, אבל פיל הוא לא סתם מישהו. הדרך שבה הוא אוהב אותי זאת הדרך שבה אני רוצה לחיות. אני עובדת קשה כדי להיות חופשייה, אני מלמדת את הבת שלי, מתילדה, להיות חופשייה ולהיות מי שהיא רוצה. אני סוף סוף נמצאת עם מישהו שגורם לי להרגיש חופשייה".

וויליאמס (37) ואלברום (40) התחתנו בהרי ניו יורק, בטקס צנוע עם מספר מצומצם של משפחה וחברים. גם בתם המשותפת של וויליאמס והית' לדג'ר המנוח, מתילדה, נכחה בטקס יחד עם בתו של אלברום מנישואיו הקודמים לג'נביב קסטרי, שהלכה לעולמה בעקבות מחלת הסרטן.


עם מתילדה. "אני מלמדת את הבת שלי להיות חופשייה"


"אף פעם לא וויתרתי" אמרה וויליאמס, "אני תמיד אומרת למתילדה ש'אבא שלך אהב אותי לפני שאי פעם מישהו חשב שאני מוכשרת או יפה'". וויליאמס עברה לאחר מכן לדבר על חיה הפרטיים, ועל כך שהיא לא אוהבת לשתף בהם את הציבור. "אני לא אוהבת לדבר על החיים שלי, אבל תמיד יש קול פנימי שאומר 'מה אם זה יעזור למישהו אחר?'. אז אני פשוט אגיד שאם אתם מרגישים בכלא, ושלא אוהבים אותכם- פשוט תקומו ותלכו".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE