הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"שריפת קאר": 2 כבאים נהרגו, האש נעה במהירות לעבר העיר רדינג
הלהבות בצפון קליפורניה ממשיכות לזרוע הרס וגרמו להרוגים ראשונים. ב-12 השעות האחרונות השריפה הכפילה את גודלה, וצווי פינוי ניתנו לתושבים רבים בעיר, בה גרים כ-100 אלף בני אדם; "מדובר בשריפה מסוכנת ביותר הנעה במהירות גבוהה מאוד", אמר דובר CalFire, הארגון האחראי על בלימת האש

תושבים רבים מהעיר רדינג, הממוקמת כ-200 מייל צפונית מהעיר סן פרנסיסקו, ברחו הבוקר (שישי) מבתיהם בשעה שלהבות עצומות מתפשטות בכל האזור. "שריפת קאר", כפי שכונתה, גדלה באופן משמעותי במהלך הלילה שבין חמישי לשישי, וכעת היא מאיימת על 95 אלף התושבים של העיר, כך על פי CalFire, ארגון ממשלתי אשר לוקח פיקוד על אסונות מסוג זה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחד המבנים ברדינג שעלה באש אמש (צילום: CalFire)


עד כה, כ-15 מבנים נשרפו כליל וכ-500 נוספים נמצאים בסכנה, כך מסר סקוט מקלין, דובר CalFire. "השריפה מתפשטת כעת לכיוון צפון-מערב העיר רדינג. מדובר בשריפה מסוכנת ביותר הנעה במהירות גבוהה", הוא אמר. שני כבאים נהרגו כחלק מהמאמץ לבלום את האש, ושלושה נוספים נפצעו. אל בית החולים בעיר הגיעו שמונה בני אדם עם בעיות נשימה וכוויות. בית החולים אף פינה מספר אגפים והעביר את המטופלים לבתי חולים אחרים שלא נמצאים בסכנה.


שכונת מגורים ברדינג (צילום: CalFire)


השריפה הכפילה את גודלה בחצי היממה האחרונה וכעת היא מכסה כ-45 אלף אקר כאשר הכבאים הצליחו להשתלט על 3% ממנה בלבד. צווי פינוי חובה ניתנו לשכונות רבות בעיר, ותיכון שלם פונה מתלמידים אשר מתכוננים לשנת הלימודים הבאה. מ-CalFire נמסר כי השריפה פרצה ככל הנראה בשל כשל טכני במכונית, ותנאי מזג האוויר סייעו לה להתפשט במהירות.


שריפת קאר מכיוון דרום (צילום: CalFire)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE