הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חוקרי העלמותה של מולי טיבטס סיימו לעבור בכל האתרים שתוכננו
עיקר החשדות התמקדו, ועודנם, בכך שמדובר בהעלמות שאינה מרצונה. על כן, נבדקו שלל אתרים כפריים, ובהם גם חוות חזירים. גם בן זוגה נחקר - ונוקה מחשד

החוקרים המנסים לעלות על עקבותיה של הסטודנטית מולי טיבטס, סיימו לעבור על כל האתרים שסימנו לעצמם לעבור, בניסיונות האיתור שלה. מדובר ברשימה של מבנים כפריים באזור איווה, ובינהם חוות חזירים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החבר נוקה מחשד. מולי טיבטס ובן זוגה (צילום: באדיבות המשפחה)


לדבריי רייק רן, הסוכן מיוחד העומד בראש מחלקת החקירה הפלילית של איווה, אמר כי עתה יחליטו החוקרים על רשימת אתרים חדשה, מאחר והחיפושים בחוות החזירים העלו חרס. "אנחנו מסתכלים על כל אחד שיש סיכוי שיוביל אותנו לאתר אותה", אמר, וציין כי "חסר לנו מידע וגם חשדות. הרשויות מעדיפות רוצות לאתר אותה מוקדם, מאשר מאוחר מידי".

רן סיפר כי הרשויות זכו ל"אפס פניות ומידע" כאשר ביקשו מהקהל הרחב להעניק רמז כלשהו אם יש בידו מידע לגבי מקום הימצאה, רצונה לברוח או סיבה רפואית כלשהי שעלולה לגרום לה להיעלם. סוכנות ניהול החירום של המחוז מסרה כי הסטודנטית נראתה לאחרונה בסביבות השעה 17:30 ליד ברוקלין, איווה, בתאריך ה-18 ביולי. היא לבשה חזיית ספורט שחורה, מכנסי ספורט קצרים ונעלי ספורט.

היא התארחה בבית בן זוגה לפני שנעלמה, ושהתה שם עם הכלבים שלו. כמו כן המשטרה חשפה כי בן זוגה ואחיו נחקרו ונשללו כחשודים פוטנציאלים. אמה, סיפרה כי טיבטס חיכתה בקוצר רוח לנסיעה שתוכננה לרפובליקה הדומיניקנית, יחד עם החבר שלה. "היא אמורה לנסוע בתחילת אוגוסט, ובשביל זה הוציאה את הדרכון הראשון שלה", אמרה.


המודעה שעד כה לא הביאה מידע (משטרת איווה)


חברים ובני משפחה סיפרו כי מדובר באצנית נלהבת והחוקרים עקבו אחר המסלולים בהם נהגה לרוץ. כמו כן, חוקרים פדרליים ומקומיים בחנו את נתוני מכשיר הסלולרי שלה ואת חשבון הסנאפצ'ט שלה בכדי לנסות ולאתר רמזים. יותר מתריסר חוקרים בדקו לא מעט נכים במדינה - אך דבר לא נמצא.

חוות החזירים בה נעשו החיפושים ממוקמת כשמונה קילומטרים מברוקלין. נבדקו בין היתר גם תחנות דלק, חנויות נוחות, ומבנים נוספים להם גישה לכביש המהיר. גם מצלמות אבטחה נבדקו. לדברי השוטרים, עם כל יום שעובר עולה הסבירות כי מדובר בהעלמות שנעשתה נגד רצונה.

"זה נורא", אמר אחיה, ג'ייק טיבטס. "עברנו מעצב לדאגה, לחרדה וחוסר אונים. בחמש בבוקר חיפשתי אותה בכל שדה, תעלה ונחל".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE