הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: פשיטה נרחבת על ציידי נקבות הלובסטרים
משמר החופים פתח במבצע משותף יחד עם המשטרה המקומית והסוכנות לדיג וחיות בר, במסגרתו הם אוכפים את האיסור על הוצאת חיות ימיות ממין נקבה הנושאות ביצים מהאוקיינוס; עונת הדייג הרשמית תחל בעוד כעשרה ימים, אך השבוע הרשויות התירו לדוג באזור במשך יומיים בלבד. בשבוע הבא יפורסם דו"ח ובו המספרים הרשמיים, ביניהם כמות הדו"חות שחולקו

לובסטר נקבה שנשאה בתוכה ביצים, ושלושה נוספים קטנים יותר הוחרמו ושוחררו בחיים אתמול (חמישי) מול חופי העיר פורט לודרדייל כחלק ממאמצי המשטרה למנוע מהדייגים לעבור על חוקי המדינה. מבצע משותף של המשטרה, משמר החופים והסוכנות לדיג וחיות בר מתנהל בימים אלה, במסגרתו הם עולים על סירות דיג כאמצעי לבחון אם דיג לא חוקי מתבצע במקום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בדיקת של רשתות הדייג (צילום: משמר החופים)


החוק במדינה אוסר להוציא מן המים לובסטר נקבה כאשר יש לה ביצים, שאותן ניתן לראות בבירור מתחת לזנב. טייסון מת'יוס, דובר הסוכנות לדיג וחיות בר, מסר כי הדייג קיבל קנס כספי על כל לובסטר שהוציא מן המים באופן לא חוקי. כאמור, הם הוחרמו והוחזרו למי האוקיינוס.

באזור הפלורידה קיז חולקו עשרות דו"חות על דיג לא חוקי, ומספר אנשים אף נעצרו בשל הכמות הגדולה של דגים שהייתה ברשותם. מומחים מסבירים כי דייגים מחפשים את הנקבות שהן בהיריון כדי שאלו יניבו יותר לובסטרים בפחות מאמץ. 

עונת הדייג הרשמית תיפתח ב-6 באוגוסט, אך השבוע הרשו הרשויות לדייגים לצאת אל המים במשך יומיים בלבד. בשנים עברו, התרחשו תאונות קטלניות, בייחוד לצוללנים. אך במחוזות בראוורד ופאלם ביץ' לא נרשם השנה אף אירוע חריג. עם זאת, הרשויות יערכו סיכום רשמי בראשית השבוע הבא, ואז יתפרסמו כל הנתונים הרשמיים, לרבות כמו המעצרים והדו"חות שחולקו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE