הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח האחות בניו יורק: החשוד נלכד בלוס אנג'לס כשהוא מתעלל בקורבן הבא שלו
לפני כעשרה ימים נרצחה סמנת'ה סטיוארט בדירתה בקווינס, ומאז המשטרה מחפשת אחר דונאל דרייטון בן ה-27. השבוע הוא נעצר, ובתוך הדירה בה שהה, נמצאה אישה שהוחזקה כנגד רצונה. כעת עולה החשש כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן, וזאת לאחר שהחוקרים גילו כי השניים הכירו ברשת

נעצר הגבר בן 27 החשוד ברצח בניו יורק אשר החזיק אישה כנגד רצונה בדירה בנורת' הוליווד, שם תקף אותה מינית. היום (שישי) הגיע החשוד, דונאל דרייטון מברוקלין, לבית המשפט בואן-נייס, שם שמע כי הוא מואשם בניסיון רצח, אונס, כליאת שווא באמצעות אלימות וחדירה מינית באמצעות אובייקט זר, כך הודיע משרד התובע המחוזי של לוס אנג'לס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, דונאל דרייטון בן ה-27 (צילום: משטרת לוס אנג'לס)


משטרת ניו יורק רודפת אחר דרייטון מאז ה-17 ביולי, אז חנק למוות אחות בתוך דירתה ברובע קווינס. גופתה של האחות, סמנת'ה סטיוארט, נמצאה כשהיא עטופה בסמיכה, שיניה נעקרו ושלולית דם סובבה את ראשה. הבלשים הצליחו לקשר בין הרצח למקרה אונס שהתרחש ברובע כמה שבועות קודם לכן. לאחר שחיפשו אחר החשוד בכל רחבי ארצות הברית, הוא אותר בקליפורניה, שם החזיק באישה. 

התובע המחוזי אמר כי האישה הוחזקה בדירה מאז שהשניים יצאו לדייט. עוד נמסר כי דרייטון אנס וניסה לחנוק אותה במשך יומיים שלמים בראשית השבוע. הוא נעצר ביום שלישי האחרון ע"י משטרת לוס אנג'לס, והאישה הועברה לטיפול בבית החולים. על פי החשד, דרייטון הכיר את האישה באינטרנט, דבר שמעלה חשש כי ישנם קורבנות נוספים. 


פינוי גופת האחות שנרצחה ברובע קוויס בניו יורק (צילום: משטרת ניו יורק)


בית המשפט קבע לו שחרור בערבות בגובה 1.25 מיליון דולר, שאותו לא הצליח לשלם. כעת הבלשים ינסו לשייך מניע לאירוע המזעזע, והחשוד בכל מקרה צפוי להיות מוסגר לניו יורק בתום משפטו בקליפורניה, וזאת כדי לעמוד לדין על העבירות החמורות שביצע שם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE