הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השריפות בצפון קליפורניה: שני ילדים קטנים וסבתא רבתא שלהם נעדרים
אמילי רוברטס (4), אחיה ג'יימס (5) ומלודי בלדסו (70) מרדינג לא נראו מאז יום חמישי. חבר: "התקשרתי כשהאש התקרבה לבית. מלודי צרחה 'זה מתקרב' והשיחה נותקה"

שני ילדים קטנים והסבתא רבתא שלהם נעדרים מאז אתמול בשריפת הענק שמשתוללת בצפון קליפורניה, סמוך לרדינג, כ-160 ק"מ דרומית לגבול עם מדינת אורגון. אמילי רוברטס בת הארבע ואחיה ג'יימס, המבוגר ממנה בשנה, וסבתא רבתא שלהם מלודי בלדסו (70) לא נראו מאז יום חמישי בערב, כשהשריפה הגיעה לביתם ברדינג. כך סיפר ידיד של המשפחה לתקשורת. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רכב מפויח שנהרס בשריפה. כ-37 אלף בני אדם פונו מבתיהם. צילום: AP Photo/Noah Berger


דונלד קוולי סיפר כי הוא התקשר לביתה של בלדסו כשראה את הלהבות מתקרבות. "היא צרחה 'זה מתקרב'", סיפר ל"סאן פרנציסקו כרוניקל", "ואז הטלפון התנתק". לדבריו, ביום שישי הוא ובעלה של בלדסו ניסו לברר מה עלה בגורלה ובגורל הילדים, אך ללא הצלחה. בתקשורת פורסמה מודעה ובה תמונותיהם של הילדים, בצירוף בקשה שכל מי שראה אותם ייצור קשר.


המודעה שפורסמה. מחפשים אחר כל שביב מידע. צילום: מתוך הרשתות החברתיות


ברדינג עצמה, כ-500 בתים ומבנים נוספים נהרסו וכ-5,000 עדיין מאוימים בידי האש. כ-37 אלף בני אדם פונו מבתיהם. כזכור, שני כבאים נהרגו בשריפה ביום חמישי. בכך, עלה מניין הנספים בשריפות בקליפורניה החודש לשלושה. אחד הכבאים שנספו בשריפה ביום חמישי זוהה כמפקח האש ג'רמי סטוק. ההרוג השני היה מפעיל בולדוזר, ששמו לא פורסם. כזכור, ב-14 ביולי נהרג בריידן וארניי כשנאבק בשריפה אחרת, סמוך לפארק הלאומי יוסמיטי.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE