הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפון קרוליינה: בעל נבגד יפוצה ב-8.8 מיליון דולר על ידי המאהב של אשתו
קית' קינג מדורהאם, שאשתו דניאל, הצעירה ממנו ב-15 שנה, ניהלה ביוזמתה רומן עם פרנסיסקו הויזאר מסן אנטוניו, תבע את המאהב וזכה לפיצוי עצום. הויזאר הודיע כי יערער

שופט עליון בצפון קרוליינה פסק פיצויי עתק בסך 8.8 מיליון דולר לטובת בעל שאשתו בגדה בו. את הסכום המאוד גבוה יצטרך לשלם לא אחר מאשר המאהב של האישה, גבר מטקסס. פסק הדין כלל פיצוי של 2.2 מיליון דולר וסכום משולש כפיצוי עונשי. יש לציין כי צפון קרוליינה היא אחת המדינות הבודדות בארה"ב שבהן יכול בן זוג נבגד לתבוע את מנהלי הרומן מהצד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הויזאר (משמאל) בבית המשפט. צפון קרוליינה היא אחת המדינות הבודדות בהן בן זוג נבגד יכול לתבוע. צילום: מתוך הטוויטר של דורהאם הראלד סאן


באפריל 2017 הגיש קית' קינג מדורהאם תביעה אזרחית נגד פרנסיסקו הויזאר מסאן אנטוניו, בו טען בין היתר לפגיעה רגשית מכוונת וגרימת מצוקה נפשית וכן תקיפה וחבלה. בעדותה בבית המשפט סיפרה האישה הנואפת, דניאל קינג, שצעירה מבעלה ב-15 שנה, כי היא זו שרדפה אחרי הויזאר במערכת היחסים ב-2015 וכי נישואיה לקית היו לא מאושרים כבר מתחילתם. בני הזוג קינג נישאו ב-2010 ולהם ילדה בת 5.


לטענת התובע, ג'ונה פויל, הרומן והתקיפה שיוחסו להויזאר עלו לחברה של קינג בהכנסות ובאובדן עובדת, שכן אשתו עבדה עבור החברה. פרקליטתו של הויזאר, שרי פטריק, אמרה כי נישואיהם של בני הזוג קינג היו פגומים עוד לפני שמרשה פגש את דניאל קינג. לדבריה, היא הייתה שתלטנית ומניפולטיבית. הויזאר מתכוון לערער על פסק הדין החמור נגדו.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE