הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתערוכה שלי שלוש פינות: במוזיאון קווינס, בטיימס סקוור ובתחתית של ברודווי-לאפאייט
התערוכה של יוצר החפצים המיומן, מל צ'ין, Mel Chin: All Over The Place, יצאה מגבולות מוזיאון קווינס אל מקומות מרכזיים במנהטן, על מנת להזכיר לקהל שכל בני האדם בעולם קשורים זה בזה, באמצעות אמנות ומודעות לעוול חברתי

נותרו פחות משבועיים על מנת להספיק לראות את התערוכה של האמן מל צ'ין, Mel Chin: All Over The Place, שמוצגת במוזיאון קווינס, בניו יורק. עד ה-12 באוגוסט, ימתינו היצירות לקהל בשלוש נקודות בניו יורק: במוזיאון קווינס, בטיימס סקוור ובתחנת הרכבת התחתית של הרחובות בברודווי ולאפאייט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היצירה של מל צ'ין בטיימס סקוור

הסקירה האמנותית שמציגות היצירות חושפת כמעט 40 שנות עבודה שביצע צ'ין, עם חפצים שהאמן המיומן יצר בעקביות ומדגישים את החוסר הצדק החברתי. בין היצירות הבולטות אפשר למצוא גם את המיצג “Unauthorized Collaboration”, במסגרתו מגדיר צ'ין מחדש ומציג ביקורת על הסמכות של האמנותית של החברה, באמצעות יצירה שרכש באתר הקניות, e-bay.

במיצג אחר, “Cross for the Unforgiven”, אפשר לראות פסל קיר שבנה צ'ין מרובי סער מסוג AK-47; ובפרויקט הקהילתי, “Flint Fit”, שיצר צ'ין יחד עם תושבי פלינט, שבמישיגן, הוא עוסק במשבר המים של האזור, באמצעות בקבוקי מים מפלסטיק שהושלכו, על מנת ליצור בד ופריטי לבוש שמדגישים את המשבר.

עצם הרחבת נוכחות מוזיאון קווינס אל נקודות נוספות בניו יורק מהווה חלק מהמופע של צ'ין. הקשר אל העיר נוצר גם במסגרת יצירות, כגון מיצג וידאו מטריד שמציין את אירועי ה-11 בספטמבר. התערבותו של צ'ין מציינת את כל קרבנות הטרור, ומזכירה לקהל כיצד בני אדם קשורים זה בזה באופן גלובלי; קשר שנוצר באמצעות המודעות הגוברת לעוולות ולמעשי אלימות.  

במוזיאון קווינס. צ'ין

המוזיאון פתוח בימי רביעי עד ראשון, בין השעה 11 בבוקר ל-5 אחר הצהריים.

מחיר: 8 דולר למבוגר ו-4 דולר לאזרח ותיק. הכניסה חינם לילדים מתחת לגיל 18.
כתובת: New York City Building, Flushing Meadows Corona Park, Queens, New York
טלפון: 718-592-9700
אתר: queensmuseum.org

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE