הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בנו של כוכב הבייסבול ג'יי די ארטאגה נהרג בתאונה קשה
ארי ארטאגה בן ה-16 התנגש בעמוד חשמל כאשר נהג בג'יפ הוורנגלר שלו. אביו הוא שחקן העבר וחבר היכל התהילה של אוניברסיטת מיאמי המאמן שם כיום

טרגדיה במחוז מיאמי-דייד כאשר ארי ארטאגה, נער בן 16 ובנו של כוכב הבייסבול האגדי של קבוצת "מיאמי הוריקיין", ג'יי די ארטאגה, נהרג אמש בתאונת דרכים קשה, כך הותר לפרסום הבוקר. התאונה התרחשה סמוך לרחוב 64 דרום מערב כאשר הנער הצעיר איבד שליטה על הג'יפ שלו והתנגש בעמוד חשמל, מה שגם גרם להפסקת חשמל גדולה באזור.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הרכב של ארטאגה לאחר התאונה (צילום: Reliable News Media)


ארטאגה הצעיר קיבל את רשיון הנהיגה רק במהלך החודש שעבר, המשטרה מסרה כי בשלב זה אין חשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים. אדם נוסף שזהותו עדיין לא ידועה ישב ליד ארטאגה ונפצע באורח קשה.

אביו של הנער שנהרג בתאונה הוא ג'יי די ארטאגה, מאמן בייסבול כיום באוניברסיטת מיאמי ושחקן עבר וחבר היכל התהילה של האוניברסיטה. ארטאגה האב זכור גם בקרב חובבי הבייסבול במיאמי בזכות השנים המוצלחות שלו בקבוצת מיאמי הוריקיין בשלהי שנות ה-90.


ג'יי די ארטאגה, המאמן כיום באוניברסיטת מיאמי (247 Sports)


"מחשבותינו ותפילותינו נמצאות עם ג'יי די ומשפחתו, ואנו בטוחים שכל משפחת מיאמי תהיה לצידם תמיד וכי ארי הצעיר ייזכר לעד בשל האדיבות שלו וחיוכו הרחב, אנו שבורים מהאובדן הטרגי", כך אמר לאחר פרסום האירוע בלייק ג'יימס, ראש חוג האתלטיקה באוניברסיטת מיאמי.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE