הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: נזק כבד בעקבות מרדף משטרתי בהארלם
הבוקר אותרה מכונית גנובה במנהטן והמשטרה נאלצה לרדוף אחר הנהג, שסירב לעצור. הוא גרם ללפחות שתי תאונות דרכים וחמישה בני אדם נפצעו באירוע. בשלב מסוים החשוד החל לברוח ברגל, אך המשטרה הצליחה לתפוס אותו כעבור זמן קצר. הוא הועבר לביה"ח לקבלת טיפול, ויועבר לחזקת המשטרה בהמשך היום

מרדף משטרתי התנהל בשעות הבוקר של יום שני בצפון האי מנהטן, והסתיים כעבור זמן קצר עם נזקים כבדים למכוניות רבות. תחילת האירוע בסמוך לשעה 9:11 בבוקר, אז התקבל דיווח על מכונית שנגנבה מבית דירות בעיר. ניידת של המשטרה זיהתה את המכונית כשהיא מזגזגת בין נתיבי התנועה העמוסים. כאשר זו סימנה למכונית לעצור בצד הדרך, הנהג פתח במנוסה. על פי הדיווחים, הנהג פגע במכונית נוספת בעת שניסה לחצות רמזור אדום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


התאונה לא עצרה את הנהג, שהמשיך בנסיעתו עד אשר פגע במכונית נוספת באזור רח' 135. בשלב הזה הוא יצא מהמכונית והחל לברוח באופן רגלי לכיוון רח' 137. בתום מרדף קצר, הוא נעצר והועבר לבית החולים בעקבות החבלות שספג בשתי תאונות הדרכים. כאשר ישתחרר, הוא יועבר לחזקת המשטרה, שטרם גיבשה את כל ההאשמות שיוגשו נגדו. חמישה בני אדם שישבו במכוניות הנפגעות פונו לבית החולים עם פציעות קלות, ונזק כבד נגרם ללפחות שלושה כלי רכב נוספים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE