הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שני אחים הרגו פורץ באלת בייסבול
האירוע קרה מעט לפני שלוש אחר חצות בשכונת סיינט אולבנס שבקווינס. הפורץ נכנס מהדלת הקדמית ומצא נער שהזעיק את אחיו. השניים הדפו את הפורץ לרחוב באמצעות האלה, וייתכן שגם דקרו אותו בסכין. הפורץ נלקח לבית החולים ג'מייקה, שם נקבע מותו. האחים נחקרים במשטרה, אבל לא ברור אם יואשמו בדבר

פורץ נהרג היום לפנות בוקר בעימות עם מי שסירבו להיות קורבנותיו, כאשר פרץ לבית בשדרות וויליאמסון שברובע קווינס, סמוך לרחוב 193, סמוך לשעה 2:40 אחר חצות. הפורץ נכנס דרך הדלת הקדמית, ומצא עצמו עומד מול נער בן 16, שהזעיק את אחיו הבכור לעזרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע. לאנשים יש זכות להתגונן בפני פורצים (צילום: תיאודור פריזיין, ניו יורק דיילי ניוז)



לדברי המשטרה, הנער ואחיו השתמשו באלת בייסבול, וייתכן שגם בסכין, כדי להיאבק בפורץ. העימות גלש אל הרחוב בעוד השוטרים נענים לקריאת 911 של פריצה אפשרית. חובשי חירום החישו את העבריין בן ה-26 לבית החולים ג'מייקה שבקווינס, שם נקבע מותו. הוא ספג חבלת ראש ומה שנראה כמו פצע דקירה בפלג גופו העליון.

חוקר מקרי המוות העירוני יערוך נתיחה שלאחר המוות כדי לקבוע את סיבת המוות. שמו של הפורץ לא פורסם עדיין. בניו יורק דיילי ניוז דווח כי שני האחים נחקרו בתחנת המקוף ה-113 הבוקר. עדיין לא ברור אם הם עשויים להיות מואשמים בעבירה כלשהי.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE