הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דו"ח הדיור השנתי: הוזלה בשכר הדירה בניו יורק
חרף העובדה כי התפוח הגדול שוב במקום השני ברשימת הערים היקרות במדינה, אתר הנדל"ן זמפר פרסם השבוע ממצאים חדשים לפיהם ישנה הוזלה של 3-4 אחוזים בדירות המושכרות. השכונות הזולות ביותר: מוריסאניה (ברוקלין) ו-וושינגטון הייטס; היקרות: צ'לסי וטרייבקה

אתר הנדל"ן זמפר (Zumper) פרסם השבוע דו"ח ובו רשימת הערים היקרות ביותר להשכרת דירה, ורבים לא יופתעו לשמוע שניו יורק ניצבת שוב במקום השני ברשימה, כשהעיר היחידה שהצליחה להקדימה היא סן פרנסיסקו. ובכל זאת יש בשורה חיובית בעבור תושבי התפוח הגדול: ישנה ירידה של שלושה עד ארבעה אחוזים במחירים של דירות בעלות חדר שינה יחיד (1BR) ודירות עם שני חדרי שינה (2BR). עם זאת, הן לא הפכו להיות זולות באופן פתאומי, והמחיר החציוני שלהן נע בין 2,860 דולר (1BR) ל-3,220 (2BR).


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניו יורק (צילום: Shutterstock)


האתר בחן את המחירים גם בשכונות בתוך העיר, ולא רק העיר עצמה. כך למשל, אף אחת מהשכונות ברובע ברוקלין לא רשמה ירידה בגובה השכירות בשנה האחרונה. שכונת מוריסאניה (Morrisania) נחשבת לשכונה הזולה ביותר ברובע עם שכירות ממוצעת של 1,300 דולר בחודש. 

השכונות היקרות במנהטן הן טרייבקה (4,145 דולר), צ'לסי (3,740), ו-ווסט וילג' (3,700) והשכונות הזולות ברובע הן וושינגטון הייטס (1,810 דולר), ווסט הארלם (2,150 דולר) וסנטרל הארלם (2,200). 


המחיר הממוצע ב


ב'אפר ווסט סייד' נרשם הגידול הגבוה ביותר במספר הדירות המוצעות להשכרה, ואילו באזור המסחרי רשמו ירידה של 7% בכמות הדירות להשכרה.

ברובע ברוקלין, שכונות דמבו ו-ווינגר היל (Vinegar Hill) ממשיכות להיות היקרות ביותר עם מחיר חציוני של 3,600 דולר בחודש. לעומתן, בבורו פארק, פלטלנדס ובראונסוויל רשמו מחירים שירדו מ-1,700 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE