הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: ניסה למכור כלי נשק בייצור ביתי ונשלח למאסר בכלא פדרלי
18 חודשי מאסר הוטלו על אלן ריברס לאחר שנתפס בקיץ הקודם ע"י סוכן סמוי של ה-ATF בזמן שניסה למכור שלושה רובים ואקדחים. עורך דינו טען שמדובר באיש משפחה שבסך הכל ניסה לפרנס את ילדיו, והתביעה ביקשה להחמיר עמו לאחר שנשחף תוכן השיחה בינו לבין ה"קונה"

אלן ריברס, תושב העיר סקרמנטו, נשלח בשבוע שעבר ל-18 חודשי מאסר בבית כלא פדרלי, וזאת כשנה לאחר שמכר שני כלי נשק שהרכיב בעצמו, לסוכן פדרלי סמוי. ריברס צפה בסרטוני הדרכה באתר יוטיוב, כך טען עורך דינו במהלך המשפט. התובע הפדרלי האשים אותו במכירת שלושה רובים בשני אירועים שהתרחשו במהלך הקיץ הקודם. על פי החשד, שתי עסקאות בוצעו בסקרמנטו ואילו השלישית התבצעה בעיר ריצ'מונד.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חלק מכלי הנשק שהוחרמו ע"י ה-ATF (צילום: ATF)


כלי הנשק תוארו ע"י התביעה כרובים אוטומטים, ביניהם רובה עוזי. מאידך טוען ג'רום מת'יוס, עורך דינו של ריברס, שמדובר בניסיון חובבני להעתיק רובה אוטומטי ואף הצביע על כך שסוכני הרשות לאכיפת נושאי האלכוהול, הטבק הנשק וחומרי הנפץ (ATF) לא הצליחו לירות בכלי הנשק שריברס ייצר.

התביעה בתיק דרשה להטיל 37 חודשי מאסר על ריברס, ואילו מת'יוס ביקש מהשופטת לא להחמיר עם ריברס ולהעניש אותו במאסר על תנאי. לבסוף החליטה השופטת הפדרלית ייבון רוג'רס להטיל 18 חודשי מאסר ו-3 שנים של מאסר על תנאי. 


השופטת הפדרלית ייבון רוג'רס (צילום: אלכטרון)


הסיבה שבגינה ביקשה התביעה להחמיר עם הנאשם היא העובדה שהוא אמר לסוכן הסמוי שבכוונתו להתחיל לייצר רובי AR-15 ואקדחי גלוק. הוא אף שאל אם הסוכן שייך לכנופייה כלשהי לפני המכירה. מת'יוס טען שריברס הוא איש משפחה שנאלץ לפנות לשוק מכירת כלי הנשק כדי לפרנס את ילדיו.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE