הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האישה האחרת: היא בעצם הישראלי שהצליח לדחוק את ביל קלינטון מהמקום הראשון ברשימת רבי המכר
הספר ה-18 בסדרת ספרי גבריאל אלון, The Other Woman, מהיר כמו כדור שנורה מאקדח, כובש ביופיו ומלא בגידות כפולות מפתיעות ופיתולי עלילה. מדובר על מסע כוחני שמוכיח שוב, כי מבין כל כותבי סיפורי המרגלים כיום, דניאל סילבה הוא הטוב ביותר

כבר למעלה מחודשיים שהספר, The president is missing , שכתב נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, יחד עם הסופר המצליח, ג'יימס פטרסון, תופס את המקום הראשון. אך לפני כשבוע הגיע הרומן החדש של דניאל סילבה, The Other Woman, ודחק את קלינטון ופטרסון אל המקום השני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הספר מוכיח, כי מבין כל כותבי סיפורי המרגלים כיום, סילבה הוא הטוב ביותר

בכפר מבודד בהרי אנדלוסיה, מתחילה אישה צרפתייה מסתורית לעבוד על ספר זיכרונותיה המסוכנים. זהו סיפור על האדם שהיא אהבה פעם, בביירות, ועל ילד שנלקח ממנה בעקבות בגידה. האישה היא גם שומרת סודו השמור ביותר של הקרמלין. לפני זמן רב, הכניס הקג"ב מרגל אל לב ליבו של העולם המערבי. החפרפרת הזו אוחזת בכוח השלטון האולטימטיבי.

רק אדם אחד יכול לפענח את הקונספירציה: משחזר יצירות האמנות והמתנקש האגדי, גבריאל אלון, המכהן כמפקד בשירות הביטחון הכללי של ישראל (שב"כ). עברו של אלון כבר כולל מאבק בכוחותיה האפלים של רוסיה החדשה; מאבק שדרש ממנו מחיר אישי כבד.

כעת, הוא והרוסים יקלעו אל עימות אפי סופי על גורלו של ההסדר העולמי שלאחר המלחמה; הסדר בו תלוי מאזן הכוחות הגלובלי.

דחק את קלינטון ופטרסון אל המקום השני, הספר The Other Woman

אלון מתפתה לצוד את הבוגד, לאחר שהנכס החשוב ביותר שלו בתוך רוסיה נרצח, בשעה שהוא ניסה לפעול בווינה. החיפוש של אלון אחר האמת מוביל אותו אחורה בזמן, אל הבגידה הגדולה ביותר של המאה ה-12, ולבסוף, אל השיאה המתפתל של העלילה על גדות נהר הפוטומק, שבפאתי וושינגטון, שם צפויים הקוראים בספר להישאר חסרי נשימה.

הספר ה-18 בסדרת ספרי גבריאל אלון, מהיר כמו כדור שנורה מאקדח, כובש ביופיו ומלא בגידות כפולות מפתיעות ופיתולי עלילה, The Other Woman, הוא מסע כוחני שמוכיח שוב, כי מבין כל כותבי סיפורי המרגלים כיום, סילבה הוא הטוב ביותר.

הוצאה:HarperCollins

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE