הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא ברור איך זה לא קרה עד כה: ההצגה “The Beyonce” מגיעה אל הבמה בניו יורק
המבקרים מעניקים להצגה הזו את החיוניות הראויה לסאטירה חברתית, שצפויה להפוך לאחת ההצלחות הבימתיות של עונת הקיץ הנוכחית. לא כדאי לפספס

המחזאית, אלייזה בנט, היא כל כך “Crazy Right Now”, כפי ששרה ביונסה, עד שהיא יצרה אדפטציה לסיפורו של אנטון צ'כוב “The Fiancee”, כמחווה ל"קווין בי", הלא היא הזמרת הפנומנלית, ביונסה. בהצגה הזו, שביים סטיבן קליסקי, מורדת הכלה לעתיד, נדיה, בעתידה הצפוי מראש, כשהיא מדמיינת לעצמה כיצד היא מגיעה לעיר הגדולה וחווה הרפתקה של “Naughty Girl”, שוב, כפי ששרה ביונסה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדפטציה לסיפורו של צ'כוב, עם מחווה לביונסה

נדיה היא אישה חדה כתער, ריאליסטית ומלאת עומק נפשי. כשהחתונה שלה נמצאת מעבר לפינה, היא נחרדת לגלות, שליבה לא רוצה במה שהיא אמורה לרצות: בעל הגון וחיי משפחה יציבים בעיירה קטנה. היא נמשכת על פנטזיות הנהירה אל האורות המנצנצים של העיר הגדולה, עתירת התרבות המנוגדת לזו שמייעדים לה חיי הנישואין; פנטזיות על עזיבתה את בני משפחתה מאחור, לדאוג לטיפול בקיומם המצומצם. השאלה המרחפת מעל להצגה היא, האם מדובר על חלום בהקיץ אנוכי או על קריאה מלאה להרפתקה שיש להיענות לה.

הביקורות על היצירה הזו מעניקות לבנט את שמות התואר שלה כמחזאית: כנה, מוזרה, חסרת רחמים וחביבה מאוד. התיאורים את עבודתה מייחסים לה כמיהות מעוררות מחשבה ומעניקות לה את מידת החיוניות של הסאטירה החברתית, שמבטיחה להפוך לאחד מהלהיטים שכדאי לראות הקיץ.

המחזאית, אלייזה בנט

כתובת: Jeffrey and Paula Gural Theatre, 502 West 53rd St. (at 10th Ave), New York
טלפון: 800.838.3006
אתר: adjustedrealists.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE