הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יפן הכפולה: פסטיבל Nisei ישתלט על טוקיו הקטנה, שבלוס אנג'לס למשך שני סופי שבוע
בני הקהילה היפנית של לוס אנג'לס מזמינים את כו-לם לחגוג את התרבות והאמנות המסורתיות וליהנות משלל אירועים, פעילויות לכל המשפחה, תערוכות, מוסיקה, בידור, מחול, תחרות מלכת יופי, אוכל והרבה כיף

המהדורה ה-78 של הפסטיבל האתני היפני של לוס אנג'לס, Nisei, תוקדש השנה לנושא דורות, כמחווה למורשת של דורות יפניים רבים בעיר. הפסטיבל קורא לכולם להתאחד על מנת להבטיח את המשך הצלחתה של רוח הקהילה, שנקראת טוקיו הקטנה. האירועים, שיתקיימו במהלך שני סופי השבוע שבין ה-11 ל-19 באוגוסט, פתוחים לקהל ועיקרם להציג את התרבות היפנית, עם פעילויות, תערוכות, מופעי מוסיקה, בידור ומחול, אוכל וכיף.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המצעד המסורתי הגדול של פסטיבל Nisei 

מדובר על אחד מהפסטיבלים האתניים הארוכים יותר שמתקיימים בעיר, על מנת לאפשר לכולם הזדמנות להגיע ולהצטרף להנאות שמביאה איתה התרבות המיוחדת הזו.

בסוף השבוע הראשון, ב-11 וב-12 באוגוסט, יצבע הפסטיבל את השדרה המרכזית של טוקיו הקטנה ואת המוזיאון לאמנות עכשווית, בין המקדש לבין הרחובות הראשיים. ברחובות יצעד קהל גדול, שמורכב מאנשים, משפחות, קבוצות קהילתיות, בתי עסק, כנסיות, מקדשים וכל מי שתרמו את המיצגים שלהם.

בין האירועים יהיו פעילויות שונות שיהיו זמינות לכל המשפחה וגם מופעי הבידור, כגון אמנויות לחימה ועוד. במרכז הקהילתי התרבותי של יפן בעיר יוצגו תערוכות אמנות ותרבות, כגון תערוכת עצי בונסאי, קליגרפיה, איקבנה ועוד.

בואו להכיר את התרבות היפנית מקרוב, בפסטיבל Nisei

ביום שבת, ה-11 באוגוסט, בשעה 7 בערב, תתקיים תחרות מלכת היופי של הפסטיבל, בה יתחרו שש מועמדות על התואר הנחשק.

ביום ראשון, ה-12 באוגוסט, בשעה 4 אחר הצהריים יתקיים המצעד היפני המסורתי הגדול של הפסטיבל. עיקר המצעד מורכב ממופעי טייקו יפני, שירקדו רקדני האנטו לצלילי תופים.

בשבוע השני של הפסטיבל, ב-18 וב-19 באוגוסט, אפשר להמשיך לחגוג עם שלל האירועים, הפעילות והמופעים. ביום שבת, ה-18 באוגוסט, תתקיים התחרות השנתית העולמית לאכילת גיוזה. זו השנה ה-12 בה מתקיימת התחרות והמשתתפים ינסו לשבור את השיא הנוכחי שעומד על אכילת 384 גיוזות בתוך עשר דקות.

ביום ראשון, ה-19 באוגוסט, בשעה 4 אחר הצהריים, יתקיים האירוע המסיים את הפסטיבל, כשכולם מוזמנים לרחוב Ondo, להשתתף במסיבת ריקודים גדולה.

המועמדות בתחרות מלכת היופי של הפסטיבל

בכל ימי הפסטיבל, ימשיכו האירועים גם אחרי שעת השקיעה באזור הפלאזה, עם ביתנים לממכר מזון, מופעי בידור ועוד.

לפרטים על כל האירועים שבתכנית הפסטיבל, כתובות, זמני פעילות וחניה גלשו לאתר הפסטיבל.

טלפון: 213-687-7193
אתר: www.niseiweek.org



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE