הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחאה בוטה: 5 טייסי משטרת ניו יורק טסו במסלול שנראה כמו איבר מין גברי
החמישה עשו זאת במחאה על הדרישה להשתמש במטוס לטיסות ארוכות הרחק מהחוף, צעד שלטענתם מסכן את בטיחותם. לחמישה נערך שימוע והם נשפטו במשפט משמעתי

חמישה טייסים במשטרת ניו יורק החליטו להביע מחאה על היחס לו הם זוכים מהמפקח שלהם, בדרך ייחודית - הם הטיסו מטוס ריגול בשווי של ארבעה מיליון דולרים בנתיב טיסה שיצר צורה של איבר מין גברי.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס הריגול של משטרת ניו יורק


המפקח ג'ייס קואן, ראש היחידה האווירית במשטרה, גילה על המחאה היצירתית מעובדיו, שראו את הצורה הפאלית על מסכי תוכנת המעקב אחר טיסות שלהם.

קואן פנה לראשי המשטרה המקומית, והטייסים נענשו בעונש משמעתי לאחר שימוע במחלקתם, ושניים מהם הושעו מהיחידה.

מקור המחלוקת בין קואן לבין הטייסים הוא השאלה האם מטוס הססנה החד-מנועי בטוח לטיסות מעל מים פתוחים. טיסה כזו היא הסיבה העיקרית שגרמה למשטרה לרכוש את המטוס.

ביולי 2017, הטייסים נדרשו לטוס בגובה נמוך מעל מים פתוחים, במרחק של 25 מייל מהחוף, כדי שהם יוכלו לסרוק אוניות מרחוק ולבדוק אם יש עליהן נשק רדיואקטיבי. "אם המנוע הולך, זה נגמר. אתה הולך להתרסק בתוך האוקיינוס", כך טענו הטייסים בפני קואן, לפי גורם המעורה בנושא. "אין למטוס הזה אפילו זמן דאייה מספיק כדי לשוב ולנחות. זה היה כמו משימת התאבדות".

המתיחות בין הטייסים לבין המפקח גברה בחודש מרץ האחרון, אז ביקש קואן מהטייסים לעשות את הטיסות האלה לעתים יותר תכופות. כך נמסר לניו יורק פוסט.

אחד מצעדי המחאה של הטייסים היה טיסה בנתיב בצורת איבר מין גברי. פקחים שהיו על הקרקע הבחינו במכשיריהם במסלול הטיסה הלא שגרתי, והפנו את הנושא לקואן.

גורמים שונים מציינים כי יותר מעשרה טייסים הביעו תרעומת ודאגה מקצועית בנוגע לבטיחות הטיסות. שמונה מהטייסים, כולל החמישה שביצעו את הטיסה המשונה, נדרשו לפשוט את סרבלי הטיסה ונשלחו לעבודות משמעתיות שונות כגון ניקוי מטוסים וניקוי רכבו של קואן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE