הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החופשה שלכם זקוקה להגנה: ארבע המלצות לקראת שובה של עונת ההוריקנים
מאוחר מדי לרכוש ביטוח נסיעות עם כיסוי מתאים או ביטוח נסיעות בכלל, אחרי שנותנים לסופת הוריקן שם, לכן חיוני לתכנן מראש כיצד להגן על החופשה מפני הפרעות והפתעות

בשעה שבכמה חלקים בעולם עדיין מתאמצים להתאושש מהפגיעות הברוטליות של סופות ההוריקן שהתרחשו בשנה שעברה, נראה שלא נותר זמן רב עד לשובה של עונת הסופות. לכן, חשוב לתכנן מראש מספר צעדים, על מנת להגן על תכנית הנסיעות ולהימנע מהפתעות לא נעימות. כדאי לעשות זאת, גם אם לא מתכננים לנסוע לאזורים שנמצאים בסיכון גבוה, כגון פלורידה או האיים הקריביים, אחרי שבשנים האחרונות, פגעו סופות גם ביוסטון שבטקסס ואפילו בניו יורק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגנו על החופשה שלכם ותכננו מראש

חשוב לבדוק את מדיניות חברת התעופה ובית המלון: בבתי מלון רבים, שממוקמים באזורי סיכון גבוה לפגיעה מסופות הוריקן, יש כללים מיוחדים לכיסוי נזקים. ישנם בתי מלון שמציעים כיסוי או החזר למקרה שבו סופת הוריקן הגיעה לאזור בדיוק בתאריכי החופשה המתוכננת. רוב בתי המלון יאפשרו לבצע הזמנה מחדש בתוך שנה, ללא תוספות תשלום או עמלות נוספות בגין הביטול. למרות זאת, חשוב לקרוא את סעיפי ההסכם בעיון רב, על מנת לדעת בדיוק כיצד ההזמנה מחדש מתנהלת.

גם ברוב חברות התעופה מאפשרים הזמנה מחדש של טיסה ללא תשלום נוסף עבור ביטולים שקשורים בסופות או בסערות. זאת, למרות שהחברות לא נדרשות לעשות כן על פי חוק. לכן חשוב לקרוא את פרטי הסכם רכישת כרטיסי טיסה שמיועדים למימוש במהלך עונת ההוריקנים. במקרים בהם בתי מלון או חברות תעופה מעניקים החזר חלקי, ניתן לכסות את הפער באמצעות ביטוח נסיעות.

שמרו את המסמכים במקום בטוח והכינו עותקים דיגיטליים

אל תתעכבו עם רכישת ביטוח נסיעות: ברגע שניתן לסופה שם, יהיה מאוחר מדי לרכוש ביטוח נסיעות. לכן חשוב לרכוש את הביטוח בזמן. העיתוי מהווה גורם משמעותי לגבי סוגי ביטוח הנסיעות שניתן לרכוש, כשהשינויים בין פוליסת ביטוח אחד לאחרת יבואו לידי ביטוי במידת הכיסוי שכל ביטוח מציע. פוליסת הביטוח המקיפה ביותר שניתן לרכוש מאפשר החזר עבור ביטול מכל סיבה. ביטוח כזה ניתן לרכוש עד 20 ימים לפני יום הנסיעה. פוליסה כזו היא הדרך היחידה להבטיח ביטול מכל סיבה.

חופשות הפלגה דורשות כיסוי נוסף: אם יוצאים לחופשת הפלגה, חיוני לחשוב על ביטוח נסיעות עם כיסוי רחב ככל שניתן. גם אם נראה שמזג האוויר יאפשר הפלגה נעימה ללא בעיות, יכולים להיווצר תנאים אחרים שימנעו מלהגיע להפלגה בזמן, כגון איחור בטיסה אל היעד ממנו יוצאת הספינה, ביטול הטיסה בגלל סופה וכולי. חשוב לוודא שבפוליסת ביטוח הנסיעות יש כיסוי לכל מקרה כזה, ושהכיסוי כולל את עלויות התחבורה הנוספות.

כשנותנים לסופה שם זה כבר מאוחר מדי

מומחים ממליצים לבחור בביטוח נסיעות שמאפשר כיסוי של עד 1000 דולר לאמצעי התחבורה הדרושים על מנת להגיע ליעד החופשה.

שמרו את המסמכים במקום בטוח: רוב הנוסעים נוהגים לשאת עליהם מסמכים חשובים, כגון דרכון ורישיון נהיגה. אך במצבים של פינוי חירום, יש סיכוי שהמסמכים יאבדו או יינזקו. לכן חיוני להשאיר בבית אצל מישהו שאפשר לסמוך עליו, עותק של המסמכים, יחד עם פרטי הטיסה ובית המלון, כולל מסמכי פוליסת הביטוח. מומלץ לאחסן את המסמכים האמורים על ענן או לשלוח אותם לעצמכם בדואר אלקטרוני. כך ניתן תהיה גישה אליהם במקרה של אבדן ההעתקים הפיזיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE