הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדרך להתפוצץ: בואו לסן פרנסיסקו לראות יצירות אמנות מתנפחות, כאלה שצפות באוויר וכאלה שיפתיעו אתכם
החליפו את הביקור השבועי בג'ימבורי בביקור בתערוכת היצירות המתרחבות, Inflatable – Expanding Works of Art, שבמתחם האקספלוריום. היצירות בתערוכה מלאות באוויר, צבעים ורכות, בדיוק כמו המתקנים המתנפחים עליהם מקפצים ילדים

אם עדיין לא ביקרתם בתערוכת היצירות המתנפחות, Inflatable – Expanding Works of Art, באקספלוריום, שבסן פרנסיסקו, תוכלו להגיע עד ה-3 בספטמבר. מסתבר שזו התערוכה המהנה והמשעשעת ביותר שתוכלו לבקר בה הקיץ. הביקור בתערוכה מתאים לכל המשפחה, בייחוד אם רגילים למתחמי מתקנים מתנפחים לילדים. היצירות מלאות באוויר, צבעים ורכות, בדיוק כמו המתקנים עליהם מקפצים ילדים. ההבדל הוא שעל היצירות אי אפשר לקפץ ושהן משלבות מרכיבים נוספים, כגון תאורה, על מנת לבטא רעיונות יצירתיים באשר לאמנות העכשווית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמנות מהנה עם יצירות ענקיות, רכות ומזמינות

מיד כשצועדים פנימה אל מתחם התערוכה, שאצר כריסטופר ג'ובסון, פוגשים ביצירות הענקיות, מלאות הדמיון, הצבע והאנרגיות המתנפחות, שבאו לידי ביטוי בתנועות של היצירות עצמן, כשהן באות במגע עם משב רוח קל. הגלריות הפנימיות והחיצוניות של מתחם האקספלוריום מלאות בפסלים הרכים והמפתים האלה, שמציגים אמנות מתרחבת בצורות שונות ומשונות, כמו אלה דמויות החייזרים של האמנים ג'ייסון האקנוורת' ושיה צ'יה האונג; כמו יער של עמודים העשויים כריות של האמן ג'ימי קוינל; כמו חדר מלא בעיני חרקים עם דמויות הומנואידיות שמציצות בפינות, של האמנית אמנדה פארר.  

כך רואים חרקים. אחת היצירות בתערוכה


כשהם מונעות על ידי זרם אוויר וקלילות של בלונים, האמנים שיצרו את היצירות לתערוכה החדירו בהן את הטכנולוגיות, המידות והמורכבות היצירתית שמרחיבות את החזון, באשר לאופן בו אמנות עכשווית יכולה להיראות.

מחיר: 29.95 דולר לאדם; 24.95 דולר לאזרח ותיק, לסטודנט ולנוער בגילאי 13 עד 17; 19.95 דולר לילדים בגילאי 4 עד 12. הכניסה חופשית לילדים עד גיל 3.  
כתובת: Pier 15 (Embarcadero at Green St.), San Francisco
טלפון:  415.528.4444
אתר: www.exploratorium.edu

בואו ליהנות בתערוכת Inflatable – Expanding Works of Art 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE