הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדינת העולם של ג'נט ג'קסון: הזמרת מגיעה למיאמי עם מסרים של מודעות חברתית
גזענות, הומופוביה, פשיזם, שנאת זרים, אלימות במשפחה וברוטליות משטרתית; אלה הם כמה מהנושאים בהם עוסקים השירים שנבחרו לסיבוב ההופעות הנוכחי של הזמרת, State of the World

ביום ראשון, ה-5 באוגוסט, בשעה 8 בערב, יפתחו דלתות מתחם האמריקן איירליינס ארנה, במיאמי, וג'נט ג'קסון תתכונן מאחורי הקלעים, על מנת להפגיז את הקהל עם עוד מופע במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי שלה: State of the World Tour.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סיבוב הופעות שמיני לקידום האלבום ה-11. ג'נט ג'קסון

מדובר על סיבוב ההופעות השמיני של הזמרת, שעיקרו קידום האלבום ה-11 שלה, Unbreakable, ב-56 ערים בארצות הברית ובקנדה. סיבוב ההופעות היה אמור לצאת לדרכו בשנת 2016, תחת הכותרת Unbreakabe tour, אך נדחה בגלל ההיריון של ג'קסון. כך שכרטיסים שנרכשו לקראת תאריכי ההופעות המקוריים הומרו לסיבוב ההופעות הנוכחי.

שמו של סיבוב ההופעות השתנה, על מנת שיתאים לייצוג מסרים של מודעות חברתית, שבאים לידי ביטוי בשיריה של ג'קסון. בין אלה שמרכיבים את ההופעה המתקרבת במיאמי, גם שירים מתוך האלבום הרביעי של הזמרת “Rhythm Nation 1814”, “The Velvet Rope” והאלבום האחרון “Unbreakable”.

לוחמת חברתית על הבמה. ג'קסון

השירים, שנבחרו מתוך הרפרטואר המפואר של ג'קסון, עוסקים בגזענות, עליונות של לבנים, הומופוביה, פשיזם, שנאת זרים, אלימות במשפחה וברוטליות משטרתית.  

מחיר: 25.95 עד 495.95 דולר לכרטיס.
כתובת: American Airlines Arena, 601 Biscayne Blvd., Miami
טלפון: 786.777.1000
אתר: aaarena.com

עדיין מפליאה לעשות. ג'קסון בטקס פרסי הבילבורד 2018

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE