הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ שוב יוצא להתקפה בטוויטר, כועס על התנהלות החקירה בעניין המעורבות הרוסית בבחירות
לטענת טראמפ החקירה צריכה להסתיים "מיד" ואף פנה לתובע הכללי של ארה"ב בבקשה לסגור את החקירה. ההתקפה של טראמפ מגיעה בתזמון שיכול להיות קריטי מבחינתו כאשר חקירה נוספת של מולר המתנהלת נגד מנהל הקמפיין לשעבר של טראמפ, פול מנפורט, עלולה לחשוף ממצאים הקשורים לנשיא

כל ציוץ של הנשיא טראמפ זוכה לתשומת לב ולהרבה תגובות אך הבוקר נשיא ארה"ב קם במצב רוח כועס במיוחד כאשר החצים מכוונים לרוברט מולר ולצוות שלו, כחלק מדו קרב מילולי בין השניים שמסרב לדעוך. רק לפני כשבוע פורסם כי מולר בודק חשד לכך שציוצים קודמים של טראמפ תרמו לשיבוש החקירה בעניין המעורבות הרוסית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כועס על כולם (צילום: רויטרס)


הנשיא כמובן לא התרגש והחל את מתקפת הציוצים שלו היום עם פיטר סטרוק, סוכן ה-FBI הבכיר וחלק מהצוות של התובע המיוחד רוברט מולר, טראמפ טען שסטרוק היה צריך לפסול את עצמו מההתחלה וכי הוא שם לעצמו למטרה למנוע את בחירתו של טראמפ כנשיא, משפט אותו הדגיש טראמפ באותיות גדולות. הנשיא הוסיף כי "אלו מטרות לא חוקיות, לא הולמות והוא לא היה צריך להישאר ב-FBI".


סוכן ה-FBI הבכיר, פיטר סטרוק. אחד מאלו שקיבלו ביקורת נוקבת במיוחד בציוציו הזועמים של הנשיא היום (צילום: CNP)


הקורבן הבא היה כמובן רוברט מולר בעצמו שטראמפ טען כי הוא מנסה ליצור אשליה של חקירה אובייקטיבית אך זה לא מה שקורה וזהו "מצב נורא" כפי שציין טראמפ שקרא לתובע הכללי ג'ף סשנס להתערב ולעצור באופן מיידי את "ציד המכשפות", מונח בו מרבה להשתמש הנשיא טראמפ ובכך למנוע מהפרשה "להמשיך ולהכתים את מדינתנו".

השיא הגיע כאשר טראמפ קרא למולר "מנוגד לגמרי" והסיף כי "17 הדמוקרטים הכועסים שעושים את העבודה בעבורו הם ביזיון לארה"ב!". נגמר? לא אצל טראמפ שהמשיך לכנות שוב את ההאשמות על המעורבות הרוסית כ"מתיחה" וטען כי הדמוקרטים שילמו על התיק ה"מזויף ולא אמין" שהחל את "ציד המכשפות".


התובע הכללי, ג'ף סשנס. ממנו ביקש טראמפ לסיים מיידית את החקירה (צילום: EPA)


המונולוג של טראמפ מגיע לאחר תקופה ארוכה בה טענו הדמוקרטים כי הוא מנסה בכל כוחו לסגור את החקירה על המעורבות הרוסית וגם בזמן שרוברט מולר חוקר את פול מנפורט, מנהל הקמפיין לשעבר של טראמפ. החקירה הזו אמנם לא קשורה ישירות לנשיא אך לפי הדיווחים עלולה לחשוף ממצאים הקשורים לטראמפ.

אדם שיף, דמוקרט בכיר בוועדה המחוקקת מיהר להגיב לציוצי הנשיא והמשיך את הקו של הדמוקרטים כאשר טען כי הבקשה של טראמפ מהתובע הכללי לסיים את החקירה באופן מיידי היא "עוד ניסיון לשבש הליכים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE