הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אתר Reddit חושף: נפלנו קורבן לפריצה של האקרים
האתר שזכה לכינוי "דף הבית של האיטנרנט" הותקף ע"י פורצים ונגנב ממנו מידע רב, בין היתר מאגר של סיסמאות. כעת החברה נמצאת בתהליך של להודיע למשתמשים שנפגעו מהתקרית, והחברה אף ציינה כי היא עושה מאמצים רבים למנוע מאירוע כזה לשוב. גם רשויות החוק מעורבות, והחברה מרגיעה: "אם נרשמתם אחרי 2007, תהיו רגועים"

האתר "רדיט" (Reddit) ממתג את עצמו כ"דף הבית של אינטרנט", והיום (ד') הוא הודיע כי אירעה פריצה לשרתי החברה. בהודעה שפורסמה הבוקר נכתב כי האקרים הצליחו להשיג גישה למידע רב, לרבות "כתובות אימייל עדכניות ומאגר של סיסמאות משנת 2007", כלשון ההודעה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אתר Reddit (צילום: Shutterstock)


עוד נאמר כי הפריצה אירעה בין ה-14 ל-18 ביוני, והחברה למדה עליה ב-19 לאותו חודש. בנוסף, ההאקרים גם הצליחו להשבית מספר חשבונות של הנהלת האתר באמצעות הטמעת קוד זדוני. "חרף העובדה כי מדובר באירוע רציני, ההאקרים לא הצליחו להיכנס בצורה מלאה אל תוך המערכות. הם כן קיבלו גישה למספר קבצי גיבוי וכדומה. לא הייתה להם האפשרות לשנות מידע באתר, ומאז הפריצה נקטנו במספר צעדים שנועדו למנוע מאירוע כזה לקרות שוב".


אתר Reddit, "דף הבית של האינטרנט" (צילום: Shutterstock)


כל המשתמשים שיתכן והמידע האישי שלהם נגנב יקבלו אימייל מהאתר ובו ההמלצה לשנות את הסיסמה שלהם באופן מיידי. "אם נרשמתם לאתר אחרי 2007, תהיו רגועים. תבדקו את ההודעות שלכם באתר ובחשבון האימייל שלכם, שם נודיע אם חשבונכם נפגע במהלך התקיפה", כתבה החברה למשתמשיה. האתר אף ציין כי רשויות החוק מעורבות בחקירה כדי לנסות לאתר את הפורצים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE