הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסצ'וסטס: כטב"ם תיעד את סיוטו של כל גולש
רוג'ר פרימן בן ה-54 ביקש לנצל את מזג האוויר הנוח כדי לגלוש במים היפים של אזור קייפ קוד. במקביל וללא קשר לכך, אדם נוסף החליט להביא את כלי הטיס הזעיר בעל המצלמה, אך סביר להניח שלא ציפה לקלוט כריש ענק שנע במעגלים מסביב לפרימן, שכלל לא שם לב לאירוע ונודע לו עליו רק בדיעבד

בסוף השבוע הקודם החליט רוג'ר פרימן לבלות את יומו האחרון באזור קייפ קוד (מסצ'וסטס) בדרך מהנה במיוחד, גלישה בשעות הבוקר. אחרי שבוע סוער, בבוקר יום ראשון השמיים נפתחו והמים היו רגועים ביותר. מדובר בתנאים האופטימליים בעבור גולשים, ולכן פרימן בן ה-54 החליט לצאת על המים באזור חוף נאוסט (Nauset Beach), הממוקם בעיירה אורלינס.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רגעי האימה במסצ'וסטס (צילום: קודי דה-גרוף)


כאשר פרימן עשה את דרכו מקו החוף אל המים, הוא נזכר ששמע על כך שכריש טרף כלב ים בחוף סמוך. "אני זוכר שחשבתי לעצמי בצורה די דרמטית שמישהו בטוח חושב שאני משוגע לצאת למים שבהם יש כרישים. אבל בבוקר נפלא כמה שהיה, החלטתי שאהיה משוגע אם לא אצא למים", הוא אמר. בשלב מסוים הוא ראה כלי טיס בלתי מאיוש (כטב"ם) שחג מעל ראשו. "חשבתי לעצמי שזה די מעניין", הוא אמר והדגיש שהרגיש כאילו יש עוד זוג עיניים שמסתכלות עליו, עובדה שניחמה אותו. 

אחרי שעה וחצי במים, פרידמן שב לחוף, שם פגש אדם שהכיר את מפעיל את כטב"ם, קודי דה-גרוף. אותו אדם הראה לפרימן את הצילומים של דה-גרוף, בה ניתן לראות אותו עומד על הגלשן כאשר במרחק קצר ביותר ממנו נראה כריש ענק. פרימן יצר קשר עם הצלם וזה בתגובה שלח לו צילומים נוספים של האירוע. "אני עדיין מעכל את הכל", הוא אמר, וציין שהבחין בצללית של משהו גדול, אך סבר שמדובר בכלב ים.


רגעי האימה במסצ'וסטס (צילום: קודי דה-גרוף)


כעת דורש פרימן למצוא דרכים נוספות להגן על השחיינים והגולשים מפני הסכנה הטמונה ברחיצה ליד כרישים. "צריך לזכור, אנחנו נכנסים לעולם שלהם. יש לנו את הידע והיכולת להתאים את עצמנו אליהם, דבר שאין לכרישים", הוא סיכם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE