הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: מורה ממידלטאון נעצר בחשד לשידול של נערה בת 15
ג'ונתן קאסל בן ה-44, מורה למתמטיקה בתיכון מקומי, ניהל במשך תקופה ממושכת התכתבויות עם "נערה בת 15", אך כאשר הגיע למפגש עמה הוא גילה שמדובר בעוקץ של קבוצת אזרחים שמנסים ללכוד את אותם עבריינים. להגנתו טען שהוא רק רצה להיפגש איתה ולאכול צהריים, אך הוא צפוי לעמוד לדין באשמת ניסיון לסכן קטין

המשטרה בעיר מידלטאון, הממוקמת כ-60 מייל צפון-מערבית מהעיר ניו יורק, עצרה השבוע את ג'ונתן קאסל, מורה מקומי בן 44 בחשד כי ניסה לשדל קטינה לקיים עמו יחסי מין. קאסל, שעבד כמורה למתמטיקה בתיכון מידלטאון בעיר, יצר קשר עם קבוצה אזרחית ששמה לה למטרה ללכוד את אותם פדופילים, אך הוא חשב שהוא משוחח עם נערה בת 15.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה החשוד, ג'ונתן קאסל (צילום: משטרת מדינת ניו יורק)


הם ניהלו את שיחתם תחילה דרך רשת חברתית ובהמשך באמצעות הודעות טקסט בטלפון הנייד. משטרת מדינת ניו יורק (State Police) קיבלה מידע מקדים על כוונתו של קאסל לנסוע לעיר ניו יורק כדי לפגוש את הנערה. הוא נעצר אתמול (ג') וצפוי לעמוד לדין באשמת ניסיון לסכן קטין. כאמור, קאסל חשב שהוא משוחח עם נערה אך בפועל שוחח עם אנשים מבוגרים השייכים לארגון בשם "Team Loyalta Makes You Family". 

טוני בלייס, תושב הרובע קווינס וראש הארגון, סיפר על האירוע: "תחילה, החשוד הכחיש. הראתי לו תמונה של עצמו והוא אמר, 'כן, כן, זה אני'. הוא טען ש'רק רציתי לראות אם היא אמיתית, רק רציתי לאכול איתה ארוחת צהריים'. אז שאלתי אותו, 'איזה מין גבר מגיע מחוץ לעיר כדי לפגוש ילד של מישהו אחר?", הוא אמר. 

בלייס, אב לשניים ושרברב במקצועו, הודה בכך שהוא בעצמו עבריין מורשע ועבר התעללות בתור ילד. עם זאת, הוא הצליח לשקם את חייו תודות למשפחתו, לדבריו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE