הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: בתום מצוד של 36 שעות, נתפס חשוד ברצח חבריו
סלווין סלאזר חשוד שפתח באש באמצע מסיבה וירה בחבריו, כולל באשתו ההרה. המניע לא ברור, ובמשטרה בודקים האם החשוד היה תחת השפעת סמים

בתום 36 שעות של מצוד באזור לוס אנג'לס, נתפס חשוד ברצח של שני בני אדם, וירי באחרים - כולל בחברתו ההרה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרים מנסים להבין מה המניע לאירוע. אילוסטרציה


סלווין סלאזר, 25, נעצר לאחר שחוקרים זיהו אותו כחשוד בירי. עד כה נאסר שמו לפרסום, גם כאשר הרשויות ערכו אחריו חיפושים מאז האירוע האלים והקטלני שהתרחש במתחם קראוונים בגרדנה, לפנות בוקר לפני כיומיים.

על פי החשד, סלאזר בילה במסיבה עם קבוצת חברים כאשר לפתע התעצבן, ופתח באש על הסובבים אותו. הוא פגע בארבעה בני אדם. דולורס סנצ'ז, 28, מתה במקום. שתי נשים אחרות וגבר פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

אחת מהנשים שנפצעו, בת 23, הייתה בהריון, והחוקרים חושבים שהיא חברתו של החשוד. היא והעובר צפויים לשרוד את הפגיעה. אישה אחרת, בת 24, שוחררה כבר מבית החולים. מצבו של הגבר, בן 37, מוגדר קשה.

על פי החשדות, סלאזר ברח ממקום האירוע יחד עם שניים מחבריו לכנופיה - פרנציסקו רפאל מונטז ואשתו. מבדיקה ראשונית התברר כי מונטז ככל הנראה לא רוצה לסייע לסלאזר, אך הוכרח לעשות זאת בניגוד לרצונו. לאחר שסלאזר ביקש ממונטז להוריד אותו בדרך - הוא ירה בו למוות.

סלאזר ניסה גם לרצוח את אשתו של מונטז, אמרו בלשי המשטרה, אך לא עשה זאת בגלל תקלה באקדח. הנשק נמצא בזירת האירוע, שם מצאו השוטרים את מונטז המנוח ואשתו.

בלשי המשטרה עדיין לא בטוחים מה המניע לסדרת האירועים הרצחנית הזאת, אך לדבריהם, ייתכן כי לשימוש בסמים היה חלק בכך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE