הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על מנת להיות שם אתם צריכים להתחיל כאן: החוויה שלכם ל-Labor Day צפויה להיות מהנה במיוחד
נצלו את סוף השבוע הארוך, שצפוי להגיע בסוף חודש אוגוסט, עם האירועים והחגיגות של ה-Labor Day והזמינו לעצמכם חופשה מהנה במיוחד בחצי מחיר, עם כניסה חופשית למסיבת בריכה ססגונית וקוקטיילים חינם

למרות שה-Labor Day אמור להימשך יום אחד, החגיגות שצפויות להתקיים סביבו ישתלטו על סוף שבוע שלם, ב-31 באוגוסט עד ה-3 בספטמבר. ההצעה הבאה מאפשרת לכם ליהנות מסוף שבוע מהנה במיוחד, אם תספיקו להזמין מקום בזמן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מזג האוויר צפוי להיות חם, אך בדיוק בשביל זה יש בריכה 

מלון W Scottsdale, שבאריזונה, מציע לחוגגים אירוח בחדרים אלגנטיים בחצי מחיר, מסיבת בריכה שמחה וקופצנית בכניסה חופשית עם קוקטיילים חינם. מזג האוויר צפוי להיות חם, אך לשם כך בדיוק נועדה הבריכה.

העסקה הזו יכולה להיות בחירה מצוינת עבור מי שרוצים לנצל את סוף השבוע הארוך הצפוי בסוף חודש אוגוסט, מבלי לוותר על ברביקיו, אוכל טוב, אווירת קיץ משובחת ואירוח מרגיע במלון יוקרתי ברמת ארבעה וחצי כוכבים.

מחירי החדרים יעמדו על החל מ-258 דולר ללילה, במקום על החל מ-525 דולר ללילה במהלך שיא עונת החורף, בתוספת מס. מי שיזמינו חדרים לסוף השבוע הנחשק, יקבלו שני כרטיסים, בשווי 50 דולר, למסיבת ה-Labor Day, שתיערך ביום ראשון באזור ה-Wet Deck שסביב לבריכה. לכך יתווספו גם שני קוקטיילים חינם, בכוסות שאפשר לקחת הביתה, וצ'ק אאוט מאוחר מהמלון, עד יום שני בשעה 4 אחר הצהריים.

חוגגים את הלייבור דיי אנד נייט

ההצעה הזו תקפה לתאריכים האמורים בלבד, תחת קוד המבצע LSPKG1, שיש להזין באינטרנט או להקריא לנציג במוקד ההזמנות הטלפוני.

חשוב לזכור שמזג האוויר צפוי להיות חם במיוחד באזור בו ממוקם המלון, עם ממוצע של 99 מעלות פרנהייט במהלך חודש ספטמבר.  

לפרטים: 877.822.0000

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE