הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו בתיעוד: בת ערובה נורתה בידי משטרת לוס אנג'לס
מפקד המשטרה כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה הציג את הסרטון שמתעד את אירוע הירי הקטלני שהתרחש בחודש יוני באזור ואן-נייס. החקירה מתקמדת כעת בכמות הכדורים שהמשטרה ירתה לעבר החשוד ובת הערובה, בדומה לאירוע שהתרחש בסניף של "טריידר ג'ו" בעיר. מפקד המשטרה: "עברו 13 שנים מאז אירוע שבו נהרג בן ערובה או עובר אורח ע"י המשטרה. זה קרה פעמיים בששת השבועות האחרונים"

כעשרה ימים בלבד לאחר שמשטרת לוס אנג'לס הרגה בטעות את מנהלת הסניף של רשת טריידר ג'ו בעיר, השבוע פורסם תיעוד של אירוע דומה שהתרחש בחודש יוני באזור ואן נייס, הממוקם ב"וואלי" בצפון המחוז. באירוע המדובר נהרגו שני בני אדם, חשוד ובת ערובה, מירי השוטרים. מייקל מור, מפקד המשטרה, כינס השבוע מסיבת עיתונאים ופרסם את ממצאי החקירה וסרטונים המתעדים את האירוע.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שתמעד את האירוע (צילום: משטרת לוס אנג'לס)


אירוע הירי הוא דוגמה נוספת להחלטות שהשוטרים צריכים לקבל בשבריר שנייה: "עברו 13 שנים מאז שעובר אורח או בן ערובה נהרג כתוצאה מירי של שוטרים. בששת השבועות האחרונים, זה קרה פעמיים", פתח מור את דבריו. 

כאמור, האירוע בואן נייס התרחש בחודש יוני הקודם בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על גבר שדוקר את בת זוגו לשעבר מחוץ למקלט לחסרי בית בשכונה. כאשר הכוחות הגיעו למקום, הם הבחינו בגבר שמחזיק בסכין קצבים גדול וכיסא פלסטיק שמצא מחוץ למבנה. בהמשך הגבר זוהה כגיירמו פרז בן ה-32.




בסרטונים שפורסמו ניתן לראות את השוטרים צועקים לעבר פרז ומורים לו לזרוק את הסכין. אחד השוטרים ניסה לירות על החשוד באמצעות נשק לפיזור הפגנות, אך הוא המשיך לאחוז בסכין. בשלב מסוים, הוא משליך את הכיסא אל הקרקע ותופס אישה שעמדה בסמוך למקום. כאשר הרים את הסכין אל עבר הצוואר של האישה, שלושת השוטרים ירו יחדיו 18 כדורים לעברו. שני האנשים, החשוד והאישה, נפגעו מהירי ונפלו אל הקרקע.

בהמשך האישה זוהתה כאליזבת' טוליסון בת ה-49, אישה חסרת בית. מור סיפר כי היא נורתה פעמיים ונפטרה כעבור זמן קצר מפצעיה. "הצלת בת הערובה הייתה בעדיפות גבוהה, והשוטרים ניסו להגן עליה מהחשוד", אמר מור. עוד אמר מפקד המשטרה כי האירוע נמצא בחקירה וכעת החוקרים מתמקדים בכמות הכדורים שנורו לעבר החשוד.


מפקד המשטרה, מייקל מור (צילום: משטרת לוס אנג'לס)


בזירה נמצאה אישה נוספת שסבלה מחתכים, ואף אחד מהשוטרים לא נפגע במהלך האירוע. החשוד היה מוכר למשטרה ובעבר הורשע בשוד אלים ונעצר בחשד לתקיפה באמצעות נשק קטלני. לאחרונה הוא השתחרר מהכלא, והמשטרה סבורה כי היה מעורב בכנופיות אלימות באזור לוס אנג'לס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE