הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האוצר נחשף: תושב שכונת שרמן אוקס אגר ציוד מדיסנילנד במשך 25 שנה
ריצ'ארד קראפט אסף לאורך למעלה משני עשורים, פריטים שונים הקשורים לפארק השעשועים דיסני, בעיקר לזכר אחיו שהלך לעולמו בשנת 1993 בעקבות מחלה. "יש לי רק זיכרונות נעימים מהילדות בדיסני", הוא אמר; התערוכה פתוחה בפני הציבור עד סוף החודש, אז יימכרו כל הפריטים וההכנסות יועברו למחקר רפואי

החלל הריק שהותירה רשת Sports Authority בשכונת שרמן אוקס הפכה לאחרונה לחלומו של כל חובב דיסנילנד: תערוכה חדשה בשם "זה מדיסנילנד!" ("!That's from Disneyland") היא פרי עבודתו של תושב השכונה, ריצ'ארד קראפט, שאגר במשך 25 שנים פריטים מעניינים ביותר שהוצבו בפארק השעשועים המפורסם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריצ'ארד קראפט עם אחד הפריטים האהובים עליו


"הכוונה הייתה להעביר את כל דיסניוורלד מאנהיים לביתי בשרמן אוקס", צחק השבוע קראפט. בילדותו בעיר בייקרספילד נהגו קראפט ואחיו הגדול לתכנן את החופשה השנתית שלהם לפארק. במשך חודשים שלמים היו דנים על האטרקציות ורכבות ההרים שעניינו אותם כאשר יגיעו למקום. מכיוון שאחיו סבל ממחלת קרוהן, החופשה השנתית הייתה מעין בריחה למקום שמח והתחושה הנוסטליגת שקיבל קראפט היא זו שגרמה לו לאסוף במשך שניים וחצי עשורים את פריטי האספנות הרבים.


חנות שנסגרה הפכה לבית בעבור חובבי דיסני


"לדיסנילנד היינו מגיעים בכל פעם שאחי הרגיש יותר טוב, ולכן יש לי רק זיכרונות נעימים מהילדות". אחיו, דיויד, נפטר בשנת 1993 בהיותו בן 35 בלבד. "זמן קצר לאחר שאחי מת, חזרתי לדיסנילנד כדי להריח את ריחות ולשמוע את הרעשים", מספר קראפט. כשבוע לאחר אותו ביקור, הוא רכש את הפריט הראשון לאוסף שלו: פוסטר של אב ובנו שנהנים באחת האטרקציות במקום. "ברגע שרכשתי אחד, הייתי חייב להשיג את שאר הפוסטרים", הוא סיפר. 


בתוך התערוכה, מוקדם יותר השבוע


בסוף השבוע האחרון של החודש תיערך מכירה פומבית של כל הפריטים באוסף, אך עד אז ניתן להגיע למקום ולראות את התערוכה המרשימה. ההכנסות מהאירוע יועברו לחקר מחלה גנטית נדריה שממנה סובלת בתו של קראפט. פרטים נוספים אודות האירוע ניתן למצוא כאן.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE