הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ריקול בפיאט קרייזלר: תקלה חמורה ב-1.4 מיליון דגמי "ראם"
יצרנית המכוניות הודיעה השבוע על הריקול השני שהיא נאלצת לעבור בחודשים האחרונים, והפעם בעקבות בעיה בדלת החשמלית האחורית של סדרת הטנדרים הפופולארית, לפיה הדלת עלולה להיפתח או אפילו להתנתק בזמן נסיעה. רשימת הדגמים המלאה בפנים

יצרנית המכוניות פיאט-קרייזלר נאלצה להודיע השבוע על ריקול בפעם השנייה בתוך חודשיים, והפעם בעקבות תקלה שהתגלתה בדלת האחורית של סדרת הטנדרים "ראם". על פי הודעת החברה, כ-1.4 מיליון כלי רכב עשויים לחוות את התקלה ברחבי ארה"ב וקנדה. התקלה המדוברת היא פתיחתה של הדלת האחורית בטנדר בזמן הנסיעה, דבר שעלול להיות מסוכן ביותר, שכן המטען יכול לפגוע במכונית אחרת. רק לפני פחות מחודש דווח על סלע ענק שנפל מטנדר ומחץ למוות אם ובתה במיניסוטה, אך האירוע לא קשור לריקול עצמו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דגם ראם 1500 (צילום: Shutterstock)


על פי הסוכנות לבטיחות בתעבורה בכבישים המהירים, הדלת האחורית עצמה עלולה להתנתק כחלק מהתקלה. מתוך כלל הדגמים שיעברו את הריקול, כ-1.15 מיליון מהם נמצאים על כבישי ארה"ב. מדובר בדגמי 1500, 2500 ו-3500 של הראם (Ram) שיוצרו בשנים 2015-2017. מדובר רק בכלי רכב בעלי שליטה חשמלית בדלת האחורית ובעלי ארגז מטען של 5 רגל ו-7 אינץ', או 6 רגל ו-4 אינץ'.


חברת פיאט-קרייזלר (צילום: Shutterstock)


מפיאט-קרייזלר נמסר כי לא דווח על תאונה שהתרחשה בגין התקלה, והחל מה-14 בספטמבר יתאפשר לנהגים לתקן את התקלה ללא תשלום. בשבועות הקרובים יישלחו מכתבים לבעלי הדגמים שיעברו ריקול.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE