הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התפתחות דרמטית בחקירת היעלמות הסטודנטית מאיווה: נמצא פריט לבוש
הסטודנטית נראתה לאחרונה כשהיא לבושה בחולצה וורודה, ואילו זו שנמצאה במקום היא דווקא אדומה, אך קולגה של טיבטס סיפר כי מדובר בלבוש מקום עבודתם המשותף. החקירה נמשכת

נראה כי צץ רמז אפשרי בהיעלמות המסתורית של הסטודנטית מאוניברסיטת איווה, מולי טיבטס, מה שגרם למחפשים לנסות ולבצע איתורים נוספים באזור חוות החזירים, בה כבר בדקו.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התפתחות בחקירת העלמה. טיבטס (צילום: מעמוד הפייסבוק)


הרמז, בדמות חולצה אדומה, נמצא ביום חמישי האחרון על ידי אדם שכיסח דשא בשמורת ויילדפייר, שבברוקלין, איווה. טיבטס עבדה במעון יום, ועובד מהמקום סיפר כי העובדים נוהגים ללבוש חולצות אדומות. באופן לא ברור הדבר לא עלה בתחילת החקירה.

צוותי החיפוש בדקו תעלות במרחק קילומטר וחצי מהמקום, וכן חוות חזירים שנמצאת באזור. החקלאי ויין צ'ייני, מבעלי המקום, אמר כי נחקר שעתיים והתעקש כי "אין לו מה להסתיר". בעבר, הודה צ'ייני בשתי עברות פליליות שאינן חשודות כקשורות להעלמות הסטודנטית, אחת בשנת 2009 ואילו השניה בשנת 2014.


רמז בחוות חזירים (צילום: shutterstock.com)


טיבטס נעדרה ב-18 ביולי, לאחר שיצאה לריצה בסביבות השעה 19:30 בערב. היא נראתה לאחרונה כשהיא לובשת מכנסיים קצרים, חולצת ספורט וורודה וסניקרס. היא שלחה לבן זוגה, דלטון ג'ק, הודעת סנאפצ'ט בשעה 22:00. אך חוקרים שבדקו את ההודעה לא מצאו כל רמז הקשור להיעלמותה.

המשפחה מבטיחה 172,000 דולרים למי שיביא למידע שיביא למקום הימצאה. "אנחנו מאמינים שהיא עדיין בחיים", אמרה אמה, לורה קלדרווד, במסיבת עיתונאים.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE