הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני גורי דובים יתומים הגיעו לגן החיות קולומבוס והשתקמו
גבר שיצא עם כלבו החוצה הותקף על ידי דב וירה בו למוות כהגנה עצמית. מיד לאחר התקרית גילה כי מדובר למעשה בדובה והוא הותיר במעשיו שני גורים יתומים. הם הועברו לגן החיות לשיקום

ברוטוס ובאקיי היו רק בני חודשיים כשהתייתמו מאימם. זה סיפור טרגי של מי שאוהב בעלי חיים ומצא עצמו הורג אמא דובה, ומשאיר את גוריה לבד בעולם.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמו ילדים בני 3. ברוטוס ובאקיי (צילום: Grahm S. Jones)



"בחור שהסתובב עם הכלב שלו בחצר האחורית שלו בבית באלסקה, הותקף על ידי דובה נקבה. למרבה הצער, כדי להגן על עצמו ועל הכלב, הוא מצא עצמו יורה בחיית הענק שהתקרבה אליו. הוא לא ידע שבעצם מדובר באמה עם שני גורים, וזו הסיבה שהיא רדפה אותו. היא ראתה בו איום", אומרת קארי פראט, אחראית בעלי החיים של אזור צפון אמריקה בגן החיות קולומבוס.

לאחר הירי, יצאו הגורים מהמחבוא. כשהוא הבין שיש קטנטנים בסביבה, הוא רצה לוודא שהגורים ישרדו והתקשר למשטרה, שהביאה את מחלקת הדיג והציד של אלסקה (פיש אנד גיים), שקראו לפראט. "למרבה המזל הוא באמת חובב חיות והרגיש נורא כשזה קרה. הוא מרגיש אשם על שהפך אותם ליתומים".

אלסקה פיש אנד גיים עמלו על תפיסת הגור הראשון והצליחו מיד. הם ניסו גם את השני, אך ללא הצלחה. נחוש בדעתו להציל את הגור, בילה הגבר היורה במציאתו במשך שבועיים. מיד לאחר שתפס אותו, היתום הובא לגן החיות של אלסקה בכדי להצטרף לאחיו ולהסתגל. 

השניים היו סביב 50 פאונד כשהגיעו אך המשקל שלהם השתנה לאורך הזמן, והיום הם שוקלים בין 1200 ל-1400 פאונד כל אחד. "הם כמו אחים טיפוסיים", אומרים אנשי גן החיות. "הם משחקים כל הזמן. משחקים, משחקים, משחקים ובסוף מכפכפים". נכון לעכשיו אין תוכניות לשחרר את השניים, היות וככל הנראה לא יוכלו לשרוד בטבע, בשל הגיל הצעיר בו התייתמו והעובדה שלא למדו מאימם כישורי הישרדות.

"אנחנו מאוד אוהבים אותם כאן. הם כייפים", אומרת פארט. גן החיות הוא אחד המקומות הגדולים במדינה בו ניתן לראות בעלי חיים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE