הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: חרף ההתנגדויות, אושר בית הדירות בשכונת אנסינו
114 דירות ייבנו במבנה בעל שש קומות לאורך שד' וונטורה המפורסמת. תושבי האזור ובעלי עסקים הביעו התנגדות נחרצת בשל שלל טענות, ביניהן נושא הפרטיות ובעיות החנייה שעלולות להיווצר. 11 דירות יוקצו לטובת משפחות בעלות הכנסה נמוכה, ומרפסת גדולה תיבנה על הגג ותשרת את כלל הדיירים

אחרי חודשים ארוכים של דיונים, השבוע אישרה ועדת התכנון של עיריית לוס אנג'לס את הקמתה של בניין דירות בן 114 יחידות בשכונת אנסינו, לאורך שדרת ונטורה המפורסמת. הפרויקט גרם לכעס רב בקרב התושבים ובעלי העסקים, בעיקר בשל גודל המבנה. ועדת השכונה באנסינו דחתה את הפרויקט בשנה שעברה וציינה את גובה המבנה, תנועת המכוניות הצפויה ואת נושא הפרטיות, כסיבות המרכזיות לדחייה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדמיית הפרויקט באנסינו (צילום: ועדת התכנון של עיריית לוס אנג'לס)


מצד שני, התומכים בפרויקט טוענים שהוא יתן מענה לבעיות הדיור בשכונה. "היו כאלה שחששו בגלל הגובה של המבנה, והעובדה שהוא יסתיר להם את הנוף", הסביר אלכס גראיי, נשיא ועדת השכונה. על פי התוכנית, שני בנייני משרדים ומגרש חנייה יהרסו כדי לפנות מקום לבית הדירות, שצפוי להיות בגובה 6 קומות. 

דניאל גריזמן, נציג חברת הבנייה, מסר כי 11 מהדירות יוקצו לטובת משפחות בעלות הכנסה נמוכה. בסך הכל ייבנו 32 יחידות "סטודיו" (ללא חדר שינה), 65 דירות בעלות חדר שינה בודד, ו-15 דירות בעלות שני חדרים שינה. בנוסף, 144 מקומות חנייה בעבור מכוניות ו-126 מקומות חנייה בעבור אופניים גם ייבנו בחנייה התת-קרקעית.


האזור בו ייבנה הפרויקט (צילום: גוגל מפות)


גראיי הוסיף כי חרף העובדה שחברת הבנייה הרחיבה את החנייה המתוכננת, "היא לא אמורה להספיק לכל דיירי הבניין, שכן חניית הרחוב הזמינה באזור היא רק לאורך שד' ונטורה", הוא אמר. ועדת התכנון של לוס אנג'לס דרשה מהחברה להסיר את המרפסות מהצד הצפוני של הבניין, וזאת בשל החששות מפני חדירה לפרטיות של השכנים שגרים מאחורי המבנה שעתיד להיבנות. 

בבית הדירות צפוי להיבנות גם חדר כושר ומרפסת על הגג שתהיה שייכת לכלל הדיירים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE