הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אב השאיר מת' על השולחן במטבח, בנו בן השמונה טעה לחשוב שאלו דגני בוקר
הילד מת לאחר שהכניס למעשה לגופו כמות הגדולה פי 180 מהכמות הקטלנית. האב, ששם לב שהילד לא מרגיש טוב, סירב לפנותו לבית החולים ואיים ברצח והתאבדות

בן השמונה נפטר לאחר שאכל כמות הגדולה פי 180 פעמים מהכמות הקטלנית של מתאמפטמין, מאחר וחשב שמדובר בדגני בוקר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לא רצה לחזור לכלא, קבר את בנו. קולמן השני (צילום: משרד השריף)


קרטיס קולמן השלישי, התעורר ב-21 ביוני ואמר לאבין, קרטיס קולמן השני, שהוא רעב. האב, בן 41, אמא כי אין בבית מזון. אך הוא שכח כי השאיר מת' על צלחת זכוכית. החומר יכול להיות אומנם קריסטלי אך בתנאים מסויימים נראה כמו דגנים.

בשעה 10:00 לערך, שם לב האב כי בנו נראה חולה, וביקש מחברה שתבוא לבדוק אותו. החברה הגיעה, ואמרה כי יש לשלוח את הילד לבית החולים. האב בתגובה, לקח ממנה את הטלפון הנייד, כיוון אקדח לראשה וצרח "אני לא חוזר לכלא". ככל הנראה גם איים לירות בה, בילד ובעצמו, אם תתקשר ל-911.

בסופו של דבר מיהר עם הילד לבית אימו. כשהגיעו למקום הילד החל להכחיל מה שהביא את הסב להתקשר לרשויות. הילד הובא לבית החולים שנק, שם מת מאוחר יותר. סבו וסבתו של הילד המומים. "כולנו מתעוררים בבוקר וחושבים רק עליו. גם כשאנחנו הולכים לישון", סיפרה הסבתא.

הסב מספר כי היה ילד חובב בעלי חיים, שאהב לרכב על אופניים, לצפות בבובספוג ולשחק במשחקי מחשב.

כרגע עומדים מול האב שורה של אישומים, כולל הזנחה שהובילה למותו של הילד. ביום שישי הוגשה מצידו בקשה להורדת הערבות. הוא עומד בפני עונש של 40 שנות מאסר אם יורשע. המשפט נקבע לדצמבר.








50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE