הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אישתו של רוצח ג'ון לנון: "הוא סיפר לי על כך חודשיים לפני הביצוע"
גלוריה צ'פמן, אישתו של רוצח החיפושית האהובה, שהתה לצידו מאז שנאסר ואין בכוונתה לעזוב אותו. "אני היום אישתו של רוצח, ולא סתם של רוצח, אלא של אחד שהקורבן שלו אהוב"

מסתבר שמארק צ'פמן, רוצחו של ג'ון לנון, סיפר לאישתו על כוונתו לבצע את הרצח חודשיים לפני שירה בחיפושית ב-1980. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גלוריה יכלה לעצור את הרצח? לנון (צילום: shutterstock.com)


גלוריה הירוקו צ'פמן, אשתו של הרוצח, סיפרה כי חשף בפניה את התוכנית לאחר שחזר להוואי ממסע בניו יורק. "הוא חזר הביתה מפוחד, ואמר לי שכדי ליצור לעצמו שם, התכוון להרוג את לנון. הוא אמר שאהבתי הצילה אותו", סיפרה בת ה-67. עוד היא מוסיפה, כי לא היה לה מושג שבעלה, כיום בן 63, התכוון לבצע את הרצח כשחזר לניו יורק כעבור חודשיים.

"הסיבה היחידה שהייתי בסדר עם העובדה שמארק עושה טיול נוסף, הייתה שהאמנתי לו כשהוא אמר שהוא צריך לצמוח ולהתפתח כמבוגר ובעל, ואני צריכה זמן לחשוב על חיי", אמרה. "הוא רצה שאקריב מעצמי ואהיה לבד לזמן קצר כדי שנוכל לקיים יחד נישואים ארוכים ומאושרים".

צ'פמן גם שיקר לה על היעלמות האקדח שלו. "הוא אמר שהשליך את האקדח לים, ואני האמנתי לו", סיפרה. צ'פמן, שירה באייקון התרבות מטווח קצר, ארבע פעמים מאחור, יגיע לדיון משפטי בפעם העשירית, ב-20 באוגוסט. לנון, שהיה בן 40 במותו, דימם למוות בזרועות אשתו יוקו אונו.

אישתו של צ'פמן, דתייה, נשארה לצד בעלה ב-38 השנים בהן הוא בכלא, ואין לה כל כוונה לעזוב אותו. השניים רשאים לבלות 44 שעות בשנה בביקורים, והיא מספרת שהם מבלים את זמנם באכילת פיצות, צפייה בגלגל המזל וקיום יחסי מין בשטח מתקן הכליאה וונדה באולדן בניו יורק.

הירוקו מספרת כי מאז הרצח, ב-8 בדצמבר 1980, חייה השתנו לחלוטין. "עכשיו אני גברת מארק דיוויד צ'פמן. אישתו של רוצח ולא סתם רוצח - אלא אחד שהקורבן שלו היה מוכר ואהוב על מיליונים ברחבי העולם", היא אומרת.




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE