הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: 5 הרוגים בהתרסקות מטוס קל בסנטה אנה
אתמול בשעה 12:30 התקבלו דיווחים על מטוס שהתרסק בקרבת מקום לשדה התעופה הבינלאומי "ג'ון וויין" בעיר. כבאים שנכחו באזור במקרה הצליחו להגיע לזירה בתוך כדקה, אך במהרה הבינו שאיש לא שרד את התאונה; חרף העובדה כי המטוס התרסק לתוך חניון עמוס, איש על הקרקע לא נפגע. עד כה הותר לפרסם כי בין ההרוגים ישנה אישה בת 29, תושבת אזור סן פרנסיסקו

מטוס קל התרסק אתמול (א') בחניון בעיר סנטה אנה וכל חמשת הנוסעים נהרגו כתוצאה מהפגיעה, כך על פי הרשויות במחוז אורנג'. המטוס, מדגם 414 של חברת ססנה, התרסק בסמוך לשעה 12:30 בצהריים במרחק קצר מנמל התעופה "ג'ון וויין". כוחות ההצלה והכיבוי הוזעקו למקום והגיעו במהרה, אך הם נאלצו לקבוע את מותם של כל הנוסעים כבר בזירה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת ההתרסקות, אתמול (צילום: xomissella@)


עד כה הותר לפרסם כי בין ההרוגים ישנה אישה אשר זוהתה כנאסים גהנדן, יועצת נדל"ן בת 29 הגרה באזור מפרץ סן פרנסיסקו בצפון המדינה. צילומים מזירת ההתרסקות מראים כי המטוס פגע במכונית שחנתה במקום, אך הנהג היה בתוך חנות סמוכה בעת התאונה. 

סטיב קונשיאלדי, בכיר במערך הכיבוי של מחוז אורנג', סיפר כי מספר כבאים אכלו ארוחת צהריים במסעדה הממוקמת מעבר לכביש מהאזור בו התרסק המטוס, דבר שסייע להם להגיע במהרה. "אחד הנוכחים במסעדה הבחין במטוס לפני שהתרסק. הכבאים לא ראו את הפגיעה, אבל שמעו אותה. הם נכנסו לתוך הכבאית והיו בזירה בפחות מדקה", סיפר קונשיאלדי. בשל העובדה שהמטוס התרסק בחניון של מרכז קניות, החשש הגדול של כוחות הכיבוי היה שאנשים רבים ייפגעו. 


זירת ההתרסקות, אתמול (צילום: או.סי. הוק)


המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) פתחה בחקירה של ההתרסקות. תנועת המטוסים בשדה התעופה לא הושפעה כלל מהתאונה במהלך סוף השבוע.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE