הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע נדיר בהוואי: אישה ננשכה ע"י צלופח ענק
קריסטן פורטר ביקשה להנות מאחד החופים היפים בעולם בשכונת וואקיקי המפורסמת, אך היא לא ציפתה שתינשך ע"י הדג שדומה לנחש. מומחים מסבירים כי חרף העובדה כי הוא יכול להגיע לאורך של 13 רגל, לרוב הצלופח המצוי בהוואי לא יזום תקיפה נגד בני אדם. "אני בספק רב אם הוא חשב שהוא יכול לבלוע את האישה", אמר מנהל האקווריום בחוף

קריסטן פורטר בילתה בשבוע שעבר בחוף קוהיו (Kuhio Beach) בשכונת וואקיקי המפורסמת, אשר נמצאת בעיר הגדולה במדינה, הונולולו. לפתע היא הרגישה משהו חד חודר לתוך כף רגלה, והיא נדהמה כאשר הוציאה את רגלה מן המים. "ישר ידעתי שמשהו לא בסדר. זה לא הרגיש כמו כרסום של דג קטן, אז הרמתי את הרגל באוויר וראיתי מלא דם", שיחזרה פורטר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)


בעזרת בנה ועוברי אורח שנכחו במקום, פורטר הצליחה לדדות אל עבר החוף כדי לבדוק את הפצע המסתורי. אחד המצילים שניגש להעניק לה טיפול ציין שהפצע מזכיר נשיכה של צלופח. פורטר עצמה השתכנעה שמדובר בכריש, אך בשעות הערב האפשרות הזו נשללה. 

אנדרו רוסיטר, מנהל האקווריום בוואקיקי, בחן את תמונות הפצע והסכים עם המציל כי מדובר בצלופח. לדבריו, הוא משוכנע כי מדובר בזן גדול מאוד, שיכול להגיע לאורך של 13 רגל. עוד הסביר רוסיטר כי נשיכת צלופח היא נדירה ביותר, בייחוד באזור בו התרחש האירוע, וזאת מכיוון שלא מדובר במקום מלא בסלעים תת ימיים, אזור שקורץ לצלופח המצוי בהוואי.

מדובר באירוע חריג ביותר. לרוב, צלופחים אוהבים להתרחק מדגים גדולים ובני אדם, אך הם עלולים לתקוף כאשר הם מרגישים איום לשטחם. "במקרה הזה, הצלופח פשוט טעה בזהות הקורבן שלו. בדרך כלל, הם עושים שימוש בשיניים החדות כדי להרוג את הטרף שלהם ולבלוע אותו. אני בספק רב אם הצלופח חשב שהוא יכול לבלוע את האישה", הסביר רוסיטר.

פורטר נלקחה למרפאה מקומית, שם הרופאים ניקו את הפצע. הם המליצו לה להתפנות לבית החולים כדי שיתפרו את הפצע, אך היא סירבה לכך.

44% לא
56% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE