הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איטליה: 2 הרוגים ולפחות 70 פצועים בפיצוץ מיכלית דלק
מוקדם יותר היום אירעה תאונת דרכים בארץ המגף, בה מיכלית התנגשה במשאית נוספת. כתוצאה מהפגיעה, פיצוץ ענק החריד את צפון המדינה והביא לקריסת כביש מוגבה. הרשויות מזהירות כי יידרש זמן רב עד אשר המקום ייפתח מחדש

מיכלית דלק מלאה התפוצצה היום (ב') באיטליה לאחר שנכנסה במשאית אחרת בכביש מהיר עמוס מכוניות בקרבת מקום לעיר הצפונית, בולוניה. לפחות 2 בני אדם נהרגו ו-70 נוספים נפצעו, וזאת לאחר שחלקים מהכביש המוגבה קרסו. מצלמות שהותקנו כדי לנטר את תנועת המכוניות תיעדו את רגעי האימה, בהם נראית המיכלית כשהיא אינה מצליחה לעצור בזמן. ניתן לאות גם את הפיצוץ הראשוני, והפיצוץ השני והגדול יותר שהתרחש רק לאחר פינוי הכביש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר היום באיטליה


עשן סמיך נצפה מיתמר מהאזור כולו, והרשויות הסבירו כי המיכלית העבירה פרופאן, גז דליק ביותר, בעת הפיצוץ. בשל החום הרב, הכביש המוגבה קרס ונזק כבד נגרם למאות מכוניות באזור. במבנים סמוכים גם נופצו חלונות רבים, ותושבים במרחק של מספר מיילים מהמקום סיפרו כי הרגישו את הפיצוץ בביתם. "הייתי בבית ופתאום שמעתי פיצוץ ענק וצעקות מבחוץ. הייתה פאניקה גדולה בשכונה כי אף אחד לא הבין במה מדובר", סיפרה כריסינה פליצ'אני, תושבת מקומית. עוד סיפרה כי תושבים רבים החליטו על דעת עצמם להתפנות מן האזור.


זירת האירוע, מוקדם יותר היום באיטליה


הרשויות מזהירות כי יידרש זמן רב עד אשר יצליחו הרשויות לשקם את הנזק הכבד שנגרם בכביש. דנילו טונינלי, שר התשתיות והחבורה של איטליה, סיפר כי "הרשויות עומלות על כך שתנועת המכוניות בכביש המהיר תחזור לשגרה מהר ככל הניתן", והסביר כי השבועיים הקרובים נחשבים לעמוסים ביותר בעבור התייר האיטלקי.


זירת האירוע, מוקדם יותר היום באיטליה


זירת האירוע, מוקדם יותר היום באיטליה



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE